آیفون ۶s پرفروش‌ترین گوشی جهان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این گزارش اعلام شد در سه ماه قبل از ژوئن ۲۰۱۶ گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل توانست ۱۱ درصد از بازار دستگاه‌های موبایلی آمریکا را ر اختیار بگیرد. در این لیست اعلام شد گوشی آیفون SE نیز به عنوان سومین گوشی هوشمند پرفروش در آمریکا برگزیده شده است و …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این گزارش اعلام شد در سه ماه قبل از ژوئن ۲۰۱۶ گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل توانست ۱۱ درصد از بازار دستگاه‌های موبایلی آمریکا را ر اختیار بگیرد. در این لیست اعلام شد گوشی آیفون SE نیز به عنوان سومین گوشی هوشمند پرفروش در آمریکا برگزیده شده است و صاحب ۵ درصد این بازار است.

رتبه دوم این لیست به Galaxy S7 سامسونگ با بازار ۹ درصدی اختصاص یافت گوشی آیفون ۶ نیز با بازار ۴.۱ درصدی توانست به عنوان ششمین گوشی پرفروش در آمریکا انتخاب شود.

iphone 6s (1)

در عرضه جهانی گوشی هوشمند آیفون ۶s بین ماه‌های مه تا ژوئن ۲۰۱۶ توانست ۴.۲ درصد از بازار را به خود اختصاص دهد تا به عنوان پرفروش‌ترین گوشی جهان معرفی شود. رتبه دوم این لیست با بازار ۲.۷ درصدی به گوشی آیفون ۶ اختصاص یافت و گوشی Galaxy S7 سامسونگ هم با تصاحب ۲.۵ درصد بازار در رتبه سوم قرار گرفت.

بین ماه‌های آپریل تا ژوئن ۲۰۱۶ سیستم عامل iOS اپل توانست سهم خود را در بازار دستگاه‌های موبایلی آمریکا ۱.۲ درصد افزایش دهد و در مجموع ۳۱.۳ درصد از این بازار مذکور را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا