عرضه نخستین ساعت هوشمند برند Michael Kors

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ساعت مچی هوشمند جدید که ترکیبی از مد و فناوری‌های الکترونیکی محسوب می‌شود Access نام دارد که روی آن سیستم عامل Android Wear نصب شده است. ساعت Access در رنگ‌های مختلف و بندهای گوناگون ساخته شده است و کاربران می‌توانند به راحتی آن را متناسب با لباس مورد نظر خود …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ساعت مچی هوشمند جدید که ترکیبی از مد و فناوری‌های الکترونیکی محسوب می‌شود Access نام دارد که روی آن سیستم عامل Android Wear نصب شده است.

michael kors access smartwatch (1)

ساعت Access در رنگ‌های مختلف و بندهای گوناگون ساخته شده است و کاربران می‌توانند به راحتی آن را متناسب با لباس مورد نظر خود تهیه کنند. این ساعت هوشمند تراشه Snapdragon Wear 2100 کوالکام را در خود جا داده است و هنوز جزییات بیشتری در مورد آن اعلام نشده است.

michael kors access smartwatch (2)

در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسب معرفی این محصول برگزار شد، شرکت Michael Kors اعلام کرد این ساعت هوشمند با بندهای سیلیکونی، فلزی و چرمی عرضه می‌شود و قیمت آن بر حسب نوع بند و بدنه بین ۳۵۰ تا ۳۹۵ دلار است.

michael kors access smartwatch (3)

برند مشهور Michael Kors اعلام کرد که این ساعت هوشمند را به صورت اختصاصی برای خانم‌ها، آقایان، علاقمندان به ورزش و … عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا