اینتل شرکت مشهور تراشه سازی را می‌خرد

موبنا – به گزارش آیریش اگزماینر، هدف اینتل از این کار توسعه فعالیت های خود در زمینه تولید محصولات نقشه خوانی و دارای حسگر است. گفته می شود اینتل برای خرید Movidius حدود ۳۲۲ میلیون یورو هزینه کرده است. شرکت Movidius حدود یک دهه قبل در شهر دوبلین توسط دیوید مولونی و شین میشل تاسیس …

موبنا – به گزارش آیریش اگزماینر، هدف اینتل از این کار توسعه فعالیت های خود در زمینه تولید محصولات نقشه خوانی و دارای حسگر است. گفته می شود اینتل برای خرید Movidius حدود ۳۲۲ میلیون یورو هزینه کرده است.

شرکت Movidius حدود یک دهه قبل در شهر دوبلین توسط دیوید مولونی و شین میشل تاسیس شد و پس از مدتی فعالیت دفاتر خود را در San Mateo کالیفرنیا در قلب سیلیکون ولی افتتاح کرد. سال قبل نیز اولین دفتر این شرکت در شهر شانگهای چین آغاز به کار کرد.

اینتل به تازگی فعالیت های تازه ای با عنوان RealSense را آغاز کرده تا بتواند درزمینه تولید محصولات رایانه ای بصری به موفقیت دست یابد.

این شرکت امیدوار است از این طریق بتواند الگوریتم های تازه ای را برای خودآموزی رایانه ها، پردازش عمیق، ناوبری، نقشه خوانی و تعامل طبیعی رایانه ها و انسان ها اختراع کند.

جاش والدن معاون واحد گروه فناوری های جدید اینتل اظهار امیدواری کرده که با این خرید جدید ابداع محصولات پیشرفته تری در حوزه ساخت پهباد، محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده، رباتیک، دوربین های امنیتی و غیره ممکن خواهد شد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا