آتلیه زمان از موناکو!

موبنا – برای آشنایی با یک برند لوکس در دنیای ساعت راهی منطقه اعیان نشین مونت کارلو در موناکو می شویم. جائیکه میزبان دفتر مرکزی “آتلیه دو موناکو” است. این برند را فقط با تولیدات خاص و لوکس در بازار بین المللی ساعت می شناسیم و هیچگونه فعالیتی در ارائه محصولات خوش قیمت ندارد! سابقه …

موبنا – برای آشنایی با یک برند لوکس در دنیای ساعت راهی منطقه اعیان نشین مونت کارلو در موناکو می شویم. جائیکه میزبان دفتر مرکزی “آتلیه دو موناکو” است. این برند را فقط با تولیدات خاص و لوکس در بازار بین المللی ساعت می شناسیم و هیچگونه فعالیتی در ارائه محصولات خوش قیمت ندارد!

سابقه تاسیس دو موناکو به سال ۲۰۰۹ میلادی باز می گردد؛ زمانیکه همکاری و رویاهای ۳ دوست منتج به ارائه گرند توربیلون ایکس پی به عنوان اولین ساعت با این برند شد. دقت و حساسیت بسیار بالا در تایید طرح حهای ارائه شده و همچنین کیفیت مثال زدنی در خط تولید موجب شده تا دو موناکو از نظر تنوع محصولات شباهت زیادی به سایر برندهای مطرح صنعت ساعت نداشته باشد. گرند توربیلون ایکس پی، توربیلون رپتیشن مینوت رویال و کوانتوم پریچوال ایی زد مطرح ترین تولیدت دوموناکو هستند. مدل های نام برده هر کدام به نوبه خود انقلابی در تکنولوزی ساخت ساعت محسوب می شوند. برای مثال رپتیشن مینوت یکی از پیشرفته ترین مکانیسم های زمانسنجی جهان را به نمایش می گذارد.

گفتنی است محصولات این برند یا نوشته ساخت موناکو را روی صفحه خود دارند یا آنکه عبارت ساخت سوئیس را همراه خود دارند به هر ترتیب دو موناکو کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

دو موناکو از آنجایی که در تولیدات خود تنها یک هدف را دنبال می کند و آن ارائه یک محصول ۱۰۰ درصد لوکس است؛ از بهترین مواد اولیه، انواع طلا و جواهرات، مواد معدنی کمیاب و حرفه ای ترین تراش های ممکن استفاده می کند.

نوشته های مشابه

در ادامه تصاویر از محصولات این برند را مشاهده می کنید.

 منبع: پول نیوز| نویسنده: سمیه علی اصغری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا