مراسم رونمایی از آیفون ۷ را مستقیم تماشا کنید

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مراسم در ساعت ۱۰ صبح به وقت آسیا پسیفیک آغاز می‌شود و شرکت اپل تصمیم گرفته است آن را به صورت زنده و مستقیم روی اینترنت پخش کند. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷ Plus آنتن جدید را در قسمت بالا و پایین …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مراسم در ساعت ۱۰ صبح به وقت آسیا پسیفیک آغاز می‌شود و شرکت اپل تصمیم گرفته است آن را به صورت زنده و مستقیم روی اینترنت پخش کند.

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷ Plus آنتن جدید را در قسمت بالا و پایین خود شامل می‌شوند. در این دو گوشی هوشمند از جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون پشتیبانی نمی‌شود و در قسمت پایین گوشی یک اسپیکر ثانویه کار گذاشته شده است.

apple (2)

لنز دوربین در گوشی آیفون ۷ بزرگتر است و مدل آیفون ۷ Plus نیز دو لنز مجزا را در کنار یکدیگر شامل می‌شود. هر دو مدل مذکور دکمه لمسی خازنی دارند تا جایگزین کلید Home در گوشی‌های اپل شود و سیستم الکترومغناطیسی کار را با این دکمه آسان می‌کند.

این دو گوشی هوشمند به تراشه A10 مجهز شده‌اند و ظرفیت باتری آنها بیشتر است. مدل آیفون ۷ با باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپری و مدل آیفون ۷ Plus با باتری ۲۹۱۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. حافظه رم در این دو گوشی هوشمند هم ۳ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

شرکت اپل روی سایت اینترنتی خود در بخش مربوط به برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های سال ۲۰۱۶ میلادی نحوه مشاهده مراسم هفتم سپتامبر به صورت زنده و مستقیم را توضیح داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا