شکایت از وزارت بهداشت در صورت نبود مواد دخانی در قلیان

موبنا – محسن نظری با اشاره به این‌که مساله‌ وجود مواد دخانی در قلیان‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شده است، بیان کرد: در صورت عدم اثبات این مساله از وزارت بهداشت به عنوان نهادی که این مساله را عنوان کرده است و به صنف قهوه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی اتهام وارد نموده، …

موبنا – محسن نظری با اشاره به این‌که مساله‌ وجود مواد دخانی در قلیان‌ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شده است، بیان کرد: در صورت عدم اثبات این مساله از وزارت بهداشت به عنوان نهادی که این مساله را عنوان کرده است و به صنف قهوه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی اتهام وارد نموده، شکایت خواهیم کرد و در حال حاضر نیز موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مساله عنوان شده توسط بهداشت نامه‌ای به رییس دایره مبارزه با مواد مخدر ناجا، معاونت وزارت بهداشت و آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو زدیم تا اگر در خصوص اثبات این مساله مدرکی وجود دارد ارائه کنند، چرا که وجود مواد دخانی در قلیان‌ها مصداق بارز مواد مخدر است.

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و سفره‌خانه‌های سنتی با بیان این‌که پس از نامه ارائه شده به وزارت بهداشت، ناجا و سازمان غذا و دارو دو ماه است که هیچ پاسخی در این رابطه ارائه نشده است، گفت: دو ماه است که این نامه در اختیار مراجع اشاره شده قرار گرفته اما هنوز هیچ‌گونه پاسخی از سوی آنها جهت اثبات وجود مواد دخانی در قلیان‌ها داده نشده است. وزارت بهداشت عنوان کرده که متصدی وجود مواد دخانی قلیان‌ها در واحدهای صنفی هستند، ولی تاکنون چنین مساله‌ای اثبات نشده است.

نظری ادامه داد: مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ دهد و مراجع ذیصلاح از جمله وزارت بهداشت و نیروی انتظامی واحد صنفی مربوطه را پلمپ نکنند تا این لحظه که در حال پیگیری مساله هستیم حتی یک پرونده به مراجع قضایی ارسال نشده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا