برگزاری مراسم رحلت امام(ره) در سوریه

موبنا – در این مراسم «ابراهیم امین السید»، رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان به نمایندگی از این حزب و تعدادی از علما و نمایندگان گروه های فلسطینی و مردم حضور داشتند. شرکت کنندگان در این مراسم بر پیروی از خط مشی و اندیشه والای حضرت امام خمینی (رض) تاکید کردند که الگوی بشریت و …

موبنا – در این مراسم «ابراهیم امین السید»، رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان به نمایندگی از این حزب و تعدادی از علما و نمایندگان گروه های فلسطینی و مردم حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم بر پیروی از خط مشی و اندیشه والای حضرت امام خمینی (رض) تاکید کردند که الگوی بشریت و چراغ راه آنها به شمار می رود. آنان تأکید کردند: حضرت امام خمینی (ره) الهام بخش واقعی همه مستضعفان و انسان‌های انقلابی و به طور مشخص در فلسطین و لبنان است.

«ابراهیم امین‌السید» رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در این مراسم گفت: مقاومت در لبنان و پیروزی های آن، انتفاضه های ملت فلسطین و پیروزی های آنها از ثمرات اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش شبکه خبری العالم، شرکت کنندگان در این مراسم درباره اندیشه، خط مشی و آرمان های حضرت امام خمینی (رض) سخنرانی کردند و ایشان را پرچمدار بیداری اسلامی و بزرگ ترین دعوت کننده به وحدت مسلمانان در جهان معاصر دانستند.

شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (قدس سره) تاکید کردند که اندیشه های امام همچون نور امید و چراغ راه همه مستضعفان در جهان باقی خواهد ماند.

آنان خاطرنشان کردند که حضرت امام خمینی (ره) با رهبری داهیانه خویش الهام بخش امت اسلامی هستند. انقلاب اسلامی به مسلمانان در جهان جایگاه و منزلت بخشید و این انقلاب عظیم “با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” از مستضعفان جهان در جای جای جهان صرف نظر از رنگ، پوست و نژاد آنها حمایت می کند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا