پیشنهاد پاک کردن ابزارهای غیرکاربردی از سوی Play Store

موبنا، رضا خواجه‌وند – پیش از این اگر قصد نصب یک اپلیکیشن جدید را داشتید و حافظه داخلی گوشی شما پر شده بود، فروشگاه اینترنتی اندرویدی گوگل به شما اطلاع می‌داد که ظرفیت خالی برای نصب ابزار مربوطه وجود ندارد. با این اتفاق شما می‌بایست تک تک ابزارهای کاربردی نصب شده روی گوشی هوشمند خود …

موبنا، رضا خواجه‌وند – پیش از این اگر قصد نصب یک اپلیکیشن جدید را داشتید و حافظه داخلی گوشی شما پر شده بود، فروشگاه اینترنتی اندرویدی گوگل به شما اطلاع می‌داد که ظرفیت خالی برای نصب ابزار مربوطه وجود ندارد.

با این اتفاق شما می‌بایست تک تک ابزارهای کاربردی نصب شده روی گوشی هوشمند خود را بررسی می‌کردید تا در پایان تصمیم بگیرید کدام یک از آنها کاربرد کمتری داشته‌اند و بهتر است که پاک شوند تا اپلیکیشن جدید نصب شود.

Play Store (1)

ولی قابلیت جدید این مشکل را برطرف می‌کند. این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و Play Store هم‌اکنون لیستی از اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد که برای او کاربرد کمتری داشته‌اند و طی هفته‌ها یا ماه‌های اخیر کمتر از آنها استفاده شده است.

این لیست به کاربر کمک می‌کند تا بدون آنکه در بخش تنظیمات گوشی خود برود و تک تک ابزارهای کاربردی را بررسی کند، به سرعت بتواند در این زمینه تصمیم بگیرد.

پاک کردن یک اپلیکیشن از روی گوشی‌های قدیمی با حافظه داخلی محدود اتفاق کاربردی محسوب می‌شود که مشکل بسیاری از کاربران را حل می‌کند. این کار می‌تواند سرعت پردازش اطلاعات در گوشی را هم بیشتر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا