پیشروی ارتش سوریه در حومه شرقی حماه

موبنا – صبح جمعه یگان های ارتش با همکاری گروه های مقاومت مردمی و پشتیبانی نیروی هوایی سوریه و روسیه عملیاتی را در منطقه اثریا در حومه شرقی حماه آغاز کرد که خسارت های فراوانی به تروریست های داعشی وارد آورد. در این عملیات کوه ابوزین و منطقه المسبح آزاد شد و شماری از تروریست …

موبنا – صبح جمعه یگان های ارتش با همکاری گروه های مقاومت مردمی و پشتیبانی نیروی هوایی سوریه و روسیه عملیاتی را در منطقه اثریا در حومه شرقی حماه آغاز کرد که خسارت های فراوانی به تروریست های داعشی وارد آورد.

در این عملیات کوه ابوزین و منطقه المسبح آزاد شد و شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند و تعدادی از تجهیزات نظامی آن ها منهدم شد.

به گفته منابع نظامی، نیروهای ارتش همچنان در تعقیب تروریست ها در این منطقه هستند.
یگان هایی از ارتش سوریه یک مرکز فرماندهی تروریست های النصره را نیز دربخش جنوبی محله المنشیه درعا منهدم کردند.

تروریست های النصره، تیپ توحید، گردان های مجاهدان حوران و دیگر گروه های تروریستی در برخی از محله های شهر درعا حضور دارند و روزانه با خمپاره و موشک دیگر محله ها را هدف قرار می دهند.

در حومه شرقی حمص نیز جنگنده های ارتش سوریه از صبح جمعه در چند حمله مواضع و محل تجمع تروریست های داعش را درهم کوبیدند.

در این حمله شماری از تجهیزات سنگین و خودروهای مجهز به تیربار تروریست ها منهدم شد.
در حمله هوایی به محل تجمع تروریست ها در دو روستای جباب حمد و ضبعه المله در ۵۰ کیلومتری شرق حمص شماری از تروریست های تکفیری کشته و زخمی شدند.

در حومه دمشق نیز در اطراف روستای المقروصه درگیری شدیدی میان تروریست ها و ارتش سوریه درگرفت که دراین درگیری شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند و تعدادی از تجهیزات جنگی آن ها منهدم شد.

تروریست های جبهه النصره از محور تل مروان – الطاسمیه در جنوب غرب دمشق به روستای المقروصه یورش برده بودند که با پاسخ کوبنده ارتش سوریه روبرو شدند.

 منبع: سانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا