مسکو:‌ احرار الشام، تفاوتی با داعش ندارد

موبنا – «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که از دید مسکو «بین گروه تروریستی داعش و گروه به اصطلاح میانه‌رو احرارالشام، هیچ تفاوتی وجود ندارد چرا که هر دو گروه تروریستی از پیکارجویان افراطی مشابهی تشکیل شده‌اند». بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، زاخارووا در ادامه گفت: «برخی از رسانه‌های جمعی تصاویر تکان‌دهنده‌ای …

موبنا – «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که از دید مسکو «بین گروه تروریستی داعش و گروه به اصطلاح میانه‌رو احرارالشام، هیچ تفاوتی وجود ندارد چرا که هر دو گروه تروریستی از پیکارجویان افراطی مشابهی تشکیل شده‌اند».

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، زاخارووا در ادامه گفت: «برخی از رسانه‌های جمعی تصاویر تکان‌دهنده‌ای را منتشر کرده‌اند که یکی از صحنه‌های نبرد میان گروه داعش و گروه به اصطلاح میانه‌رو احرار الشام را نشان می‌دهد. کسانی که فیلم را دیده‌اند می‌توانند بگویند که گروه «میانه‌رو» واقعاً به چه معناست. این در حالی است که ما از مدت‌ها پیش درباره «میانه‌رو» خواندن احرار الشام، هشدار داده بودیم».

وی همچنین تأکید کرد «می‌توانید تصاویر پیکارجویان خندانی که سرِ بریده‌شده تروریست‌های داعش را در دست دارند،‌ ببینید. هر دو این گروه‌ها و سازمان‌ها تروریستی‌اند و هر دو آنها مانند هم‌اند. پیکارجویان داعش و جنگجویان گروه به اصطلاح میانه‌رو احرار الشام، هیچ تفاوتی با هم ندارند. این به اصطلاح میانه‌روها،‌ نیز تبهکار و جانی‌اند.»

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا