غرق‎شدن زن جوان در رودخانه چالوس

موبنا – ذکریا اشک‌پور، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز، خبر سقوط خانم ۲۳ ساله در رودخانه روستای «چاله» جاده کندوان به مرکز پیام غرب مازندران اعلام و بلافاصله نیز امدادگران پایگاه اورژانس مجلار چالوس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: امدادگران به کمک اهالی محل توانستند پس از مدتی، …

موبنا – ذکریا اشک‌پور، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز، خبر سقوط خانم ۲۳ ساله در رودخانه روستای «چاله» جاده کندوان به مرکز پیام غرب مازندران اعلام و بلافاصله نیز امدادگران پایگاه اورژانس مجلار چالوس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران به کمک اهالی محل توانستند پس از مدتی، زن جوان را که توسط آب‌های خروشان، حدود سه کیلومتر جلوتر از محل سقوط کشیده شد را پیدا کنند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه همکاران اورژانس مجلار چالوس عملیات احیا را نیز انجام و فرد یادشده را به درمانگاه مرزن‌آباد منتقل کردند، گفت: اما زن جوان به دلیل قرار گرفتن در امواج خروشان رودخانه و برخورد با صخره‌های مسیر آن، دچار جراحات شدید شده و قبل از پیدا شدن توسط مردم و نیروهای امدادی، جان خود را از دست داده بود.

وی در پایان گفت: برادر فرد فوت‎شده برای نجات خواهرش وارد رودخانه شد و اکنون تلاش برای یافتن او نیز ادامه دارد.

 منبع: فارس 

دکمه بازگشت به بالا