برای لاغری ناهار را ترک کنید

موبنا – دکتر جلیل میرزایی گفت: بدن در شب به دلیل خواب، مشغول به ترمیم و بازسازی قوای از دست رفته در طی روز می شود به همین خاطر نبود غذا در بدن، این امر مهم را با مشکلات زیادی روبه رو می کند. وی افزود: در رژیم های لاغری به جای ترک شام باید …

موبنا – دکتر جلیل میرزایی گفت: بدن در شب به دلیل خواب، مشغول به ترمیم و بازسازی قوای از دست رفته در طی روز می شود به همین خاطر نبود غذا در بدن، این امر مهم را با مشکلات زیادی روبه رو می کند.

وی افزود: در رژیم های لاغری به جای ترک شام باید نهار را ترک کرد و این اتفاق می تواند تاثیر زیادی در لاغری افراد داشته باشد.

این کارشناس طب سنتی با اشاره به تاثیر خوردن آب گریپ فروت و آب پرتغال در لاغری افراد اظهارکرد: توصیه می شود افرادی که اضافه وزن دارند هر روز نصف لیوان آب گریپ فروت را به همراه نصف لیوان آب پرتغال مخلوط کرده و بنوشند.

وی ادامه داد: همچنین نوشیدن آب کرفس و یا آب کلم سبب افزایش سوخت و ساز چربی ها شده و در طب سنتی تاکید ویژه ای به این موضوع شده است.

نوشته های مشابه

میرزایی در خصوص میان وعده های مفید برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند خاطرنشان کرد: بهترین میان وعده برای این عده، عرق شوید و عرق زیره است. افراد می توانند این عرق ها را با آب خنک مخلوط کرده و به عنوان میان وعده بنوشند.

این کارشناس طب سنتی بهترین چای برای افراد چاق را چای گیاهی گزنه دانست و اذعان کرد: افرادی که به دنبال لاغری هستند می توانند از چای گزنه استفاده کنند. نوشیدن ۳ فنجان چای گزنه در طول شبانه روز منجر به افزایش سوخت چربی های بدن می شود.

 منبع: میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا