عینک واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ رایگان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ تلاش فراوان می‌کند نخستین عینک واقعیت مجازی خود موسوم به Gear VR را به صورت گسترده‌تر وارد بازار جهانی کند. در مرحله نخست قیمت این دستگاه به میزان قابل ملاحظه تخفیف خورد و سامسونگ هم‌اکنون تصمیم گرفته است آن را به صورت رایگان هدیه دهد. طرح عرضه رایگان این عینک …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ تلاش فراوان می‌کند نخستین عینک واقعیت مجازی خود موسوم به Gear VR را به صورت گسترده‌تر وارد بازار جهانی کند. در مرحله نخست قیمت این دستگاه به میزان قابل ملاحظه تخفیف خورد و سامسونگ هم‌اکنون تصمیم گرفته است آن را به صورت رایگان هدیه دهد.

طرح عرضه رایگان این عینک واقعیت مجازی نخستین بار در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به اجرا درآمد. در آن زمان هر کاربری که یکی از دو گوشی هوشمند Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge را پیش‌خرید می‌کرد، یک دستگاه عینک Gear VR هدیه می‌گرفت.

samsung gear vr

بر اساس آخرین بیانیه رسمی منتشر شده، هر کاربری که تا تاریخ ۱۹ ژوئن یعنی حدود سه هفته دیگر یکی از گوشی‌های Galaxy S7، S7 edge، S6، S6 edge، S6 edge+ یا Note 5 را خریداری کنید، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Gear VR را هدیه می‌گیرد.

البته این طرح فقط در آمریکا به اجرا درآمده است و متاسفانه کاربران جهانی از آن محرومند. کاربرانی که طی چند ماه گذشته این گوشی‌ها را خریداری کرده باشند هم می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند و Gear VR رایگان در اختیار بگیرند.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که عینک واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ به زودی از ورودی USB Type-C در گوشی‌های هوشمند Galaxy پشتیبانی می‌کند و البته از پاییز امسال گوگل قابلیت جدیدی را با نام Daydream از طریق سیستم عامل اندروید N ارایه می‌دهد که امکانات سیستم‌های واقعیت مجازی را تقویت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا