گران‌ترین طلاق‌های تاریخ +عکس

موبنا -ثروتمندان و ستاره‌ها حتی به هنگام ازدواج به فکر چنین روزهایی هستند و “قرارداد” منعقد می‌کنند. رومان آبراموویچ، میلیارد روس و صاحب تیم فوتبال چلسی در سال ۲۰۰۷ از همسرش ایرینا طلاق گرفت. متخصصین انتظار داشتند که با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار گران‌ترین طلاق تاریخ شود، اما طرفین بر روی ۳۰۰ میلیون …

موبنا -ثروتمندان و ستاره‌ها حتی به هنگام ازدواج به فکر چنین روزهایی هستند و “قرارداد” منعقد می‌کنند.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

رومان آبراموویچ، میلیارد روس و صاحب تیم فوتبال چلسی در سال ۲۰۰۷ از همسرش ایرینا طلاق گرفت. متخصصین انتظار داشتند که با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار گران‌ترین طلاق تاریخ شود، اما طرفین بر روی ۳۰۰ میلیون دلار به توافق رسیدند.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

دیمتری ریبلولف، میلیاردر روس وصاحب تیم فوتبال آ اس موناکو (عکس در کنار دخترش) پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از همسرش النا جدا شد. مراحل اداری این طلاق ۶ سال طول کشید. ثروت ریبلوف ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد. به همسر او سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به همراه اشیا قیمتی و همچنین حق نگهداری از دخترشان رسید و به عنوان گران‌ترین طلاق تاریخ ثبت شد.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

نیل دایموند خواننده و ترانه‌سرای پاپ آمریکایی است که پس از ۲۵ سال از همسرش مارسیا مورفی جدا شد. او پس طلاق ۱۵۰ میلیون دلار از نیل دایموند دریافت کرد. (عکس نیل دایموند به همراه رائه فارلی)

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ  .

مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای آمریکا در سال ۲۰۰۷ از همسرش خوانیتا وانوی جدا شد. پیش از طی شدن مراحل طلاق احتمال داده می‌شد او ۱۵۰ میلیون دلار از ثروت ۳۵۰ میلیون دلاری جردن را کسب کند. طبق حکم دادگاه ۱۶۸ میلیون دلار به خوانیتا وانوی تعلق گرفت.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

مایکل داگلاس و دیاندرا لوکر در سال ۱۹۷۷ ازدواج کردند و در سال دو هزار طلاق گرفتند. دعوا‌های حقوقی این دو حتی ده سال بعد از جدایی هم ادامه یافت. مایکل داگلاس ۴۵ میلیون دلار به لوکر پرداخت کرد.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ  .

پاول مک‌کارتنی و هاتر میلیس در سال ۲۰۰۸ از هم طلاق گرفتند. مک کارتنی برای این طلاق ۵۰ میلیون دلار به میلیس پرداخت.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

مل و روبین گیبسون در سال ۱۹۸۰ ازدواج کردند. این دو پس از ۳۰ سال از هم جدا شدند و روبین گیبسون ۳۲۵ میلیون دلار یعنی نیمی از ثروت مل گیبسون را دریافت کرد.

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ

تایگر وودز، قهرمان گلف حرفه‌ای در سال ۲۰۱۰ از همسرش الن نوردیگرن جدا شد. جدایی که یکصد میلیون دلار برای او خرج برداشت.

 منبع: عصر خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا