آسیایی‌ها بیش از بقیه نرم‌افزار مسدودسازی آگهی روی گوشی خود نصب می‌کنند

موبنا، رضا خواجه‌وند – دو مرکز PageFair و Priori Data به تازگی مطالعه مشترکی انجام دادند تا مشخص شود میزان تمایل کاربران برای استفاده از سیستم‌های مسدودکننده آگهی‌های تبلیغاتی چقدر است. بخش اعظم کاربرانی که سیستم‌های مسدودکننده آگهی‌های تبلیغاتی یا همان ad-block را مورد استفاده قرار می‌دهند ساکن منطقه آسیا و آسیا-پسیفیک هستند. کشور چین …

موبنا، رضا خواجه‌وند – دو مرکز PageFair و Priori Data به تازگی مطالعه مشترکی انجام دادند تا مشخص شود میزان تمایل کاربران برای استفاده از سیستم‌های مسدودکننده آگهی‌های تبلیغاتی چقدر است.

بخش اعظم کاربرانی که سیستم‌های مسدودکننده آگهی‌های تبلیغاتی یا همان ad-block را مورد استفاده قرار می‌دهند ساکن منطقه آسیا و آسیا-پسیفیک هستند. کشور چین به تنهایی ۱۵۹ میلیون کاربر را شامل می‌شود که قابلیت مسدودسازی آگهی‌ها را روی گوشی خود فعال کرد‌ه‌اند.

adblock-ios1

در هند نیز شرایط به صورت مشابه دنبال می‌شود و ۱۲۲ میلیون نفر از کاربران آن فرآیند مذکور را انجام می‌دهند. در مقایسه با این رقم، تنها ۲.۳ میلیون نفر از کاربران موبایلی در آمریکا نرم‌افزارهای مسدودسازی آگهی‌های تبلیغاتی را به کار می‌گیرند.

این مسئله نشان می‌دهد بیش از یک‌سوم صاحبان گوشی‌های هوشمند در مناطق مذکور نرم‌افزارهای مربوط به مسدودسازی آگهی‌های تبلیغاتی را به کار می‌برند. یکی از کارشناسان گفت دلیل اصلی کاربران برای استفاده از نرم‌افزارهای مذکور این است که پهنای باند آنها برای نمایش آگهی‌های تبلیغاتی گرفته نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا