از نزدیک با گوشی ۱۴ هزار دلاری Solarin آشنا شوید

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها گوشی‌های ایمن مختلف از جمله Priv بلک‌بری وBlackphone  شرکت Silent Circle در بازار فروخته می‌شوند که قابلیت‌های امنیتی متفاوت دارند. ولی رسانه‌ها از عرضه گوشی هوشمند جدید توسط شرکت Sirin Labs خبر دادند که Solarin نام دارد و نسبت به محصولات مشابه ایمن‌تر است. این گوشی هوشمند که به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها گوشی‌های ایمن مختلف از جمله Priv بلک‌بری وBlackphone  شرکت Silent Circle در بازار فروخته می‌شوند که قابلیت‌های امنیتی متفاوت دارند. ولی رسانه‌ها از عرضه گوشی هوشمند جدید توسط شرکت Sirin Labs خبر دادند که Solarin نام دارد و نسبت به محصولات مشابه ایمن‌تر است.

این گوشی هوشمند که به مبتنی بر سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کند به واسطه قابلیت‌ها و امکانات متفاوت خود به قیمت ۱۴ هزار دلار فروخته می‌شود.

Solarin  (2)

«موشه گوگِگ» از بنیانگذاران مرکز Sirin Labs توضیح داد که محصول آنها با همه گوشی‌های موجود در بازار جهانی متفاوت است و از طراحی گرفته تا امکانات و سرویس‌های داخلی آن کاملا نوآورانه ارایه شده است.

Solarin  (3)

برای این گوشی هوشمند فوق ایمن از تراشه Snapdragon 810 استفاده شده است و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش بگذارد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۲۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی لوکس رم ۴ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۴۰۴۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این امکانات به همراه سیستم ایمنی پیشرفته باعث شده است تا Solarin به قیمت ۱۴ هزار دلار فروخته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا