تقاضای عجیب باشگاه استقلال خوزستان از ویسی

موبنا – علی پورکیانی در پاسخ به این سوال که چطور موسی کولی‌بالی با سپاهان قرارداد بسته و این قرارداد کجا امضا شده است، خاطرنشان کرد: کولی‌بالی برای گرفتن سکه‌های اهدایی بانک ملی بابت قهرمانی به منزل عبدالله ویسی رفت. بعید می‌دانم ویسی با کولی‌بالی قرارداد بسته باشد چراکه این مسئله خلاف صحبت‌های مطرح شده …

موبنا – علی پورکیانی در پاسخ به این سوال که چطور موسی کولی‌بالی با سپاهان قرارداد بسته و این قرارداد کجا امضا شده است، خاطرنشان کرد: کولی‌بالی برای گرفتن سکه‌های اهدایی بانک ملی بابت قهرمانی به منزل عبدالله ویسی رفت. بعید می‌دانم ویسی با کولی‌بالی قرارداد بسته باشد چراکه این مسئله خلاف صحبت‌های مطرح شده بین ما و ویسی است. قرار ما این بود که اگر استقلال خوزستان بازیکنی را نخواست ویسی او را جذب کند. شایعاتی مطرح شده که در منزل ویسی قرارداد کولی‌بالی با سپاهان منعقد شده که این مسئله برایم غیر قابل تصور است. فقط این را می‌دانم که کولی‌بالی در اهواز با سپاهان قرارداد بسته و اصفهان نرفته چراکه زمان نقل و انتقالات از ۲۵ خرداد است اما شما هر زمان که بخواهید می‌توانید قرارداد ببندید.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: این شیوه کار اصلا با ویسی سازگار نیست و قطعا با توجه به شناختی که از ویسی دارم به خاطر صحبت‌هایی که بین ما مطرح شد و قول‌هایی که او به هواداران داده بعید است در نیم فصل اول ۹۵ -۹۶ بازیکنی از استقلال خوزستان جذب کند. هر چند که می‌گویند کار حضور کولی‌بالی با سپاهان تمام شده است اما من بر اساس صحبت‌هایی که با ویسی داشتم و انتظاراتی که خوزستان و هواداران استقلال از او دارند برایم قابل قبول نیست که این بازیکن قراردادی بسته باشد.
پورکیانی یادآور شد: هیچ باشگاهی بدون مشورت مربی با بازیکنی قرارداد نمی‌بندد. اصلا ویسی اجازه این کار را نمی‌دهد که اگر بازیکنی را نخواهد باشگاه با او قرارداد ببندد. امیدوارم با درایت و دلسوزی که از ویسی سراغ دارم و همیشه گفته‌ام قلب او با استقلال خوزستان است اگر قرارداد با کولی‌بالی بسته به خاطر قلب خودش آن را لغو شده تلقی کند. مسئولین استان و هواداران امیدوار به موفقیت ویسی در سپاهان هستند اما او اجازه ندهد تیم سابقش تخریب و تضعیف شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان از ابتدا خواهان همکاری با کولی‌بالی بوده است، گفت: خواهان ادامه همکاری با این بازیکن بودیم و در ابتدای کار با او در شرایطی که بهمن روشنایی سرپرست و سیروس پورموسوی سرمربی تیم در باشگاه حضور داشتند، جلسه گذاشتیم. در این جلسه به کولی‌بالی گفتیم که تمایل به ادامه همکاری داریم و او اعلام کرد به کشورش می‌رود تا در بازگشت با ما قرارداد ببندد. او گفت برای استقلال خوزستان بازی می‌کند. باز هم تأکید می‌کنم ویسی به ما قول داد که از استقلال خوزستان کسی را با خود نمی‌برد و تنها در صورتی اقدام به جذب بازیکن ما می‌کند که باشگاه او را نخواهد. با توجه به قولی که او به ما داده فکر می‌کنم اقدام او به جذب کولی‌بالی کار خوبی بوده است. چرا که او حتما با این تصور چنین اقدامی کرده که کولی‌بالی به تیم دیگری نرود. قطعا او قرارداد کولی‌بالی با سپاهان را فسخ می‌کند و این بازیکن را به استقلال خوزستان می‌فرستد.
قائم مقام استقلال خوزستان در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیمش تأکید کرد:‌ کادرفنی ما هم امور تیم را بررسی می‌کنند و باشگاه پیگیر نقل و انتقالات است با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره نمی‌کنیم. با بازیکن خارجی بدون قرارداد هم مذاکره نمی‌کنیم چراکه پروانه کار آنها برای شهر خاصی گرفته شده است. در چارچوب مقررات با احترام به باشگاه‌های مقابل چنانچه فردی با باشگاهی قرارداد داشته باشد با باشگاه طرف قرارداد مذاکره می‌کنیم.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا