ستاره تیم ملی والیبال مصدوم شد

موبنا – تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۲ ظهر با حضور در محل سالن متروپلیتن به انجام حرکات کششی و کار بدنسازی با وزنه مشغول شد. والیبالیست‌ها بعد از یک ساعت دست و پنجه نرم کردن با وزنه‌ها به کار با توپ پرداختند. بعد از تمرین‌های معمول دریافت سرویس، لوزانو از ملی‌پوشان خواست تا …

موبنا – تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۲ ظهر با حضور در محل سالن متروپلیتن به انجام حرکات کششی و کار بدنسازی با وزنه مشغول شد. والیبالیست‌ها بعد از یک ساعت دست و پنجه نرم کردن با وزنه‌ها به کار با توپ پرداختند. بعد از تمرین‌های معمول دریافت سرویس، لوزانو از ملی‌پوشان خواست تا در دو گروه به بازی مقابل یکدیگر بپردازند.

در حالی که مردان والیبال ایران با انگیزه کار می‌کردند، امیر غفور غایب بزرگ تیم ملی در تمرین امروز بود. غفور که در دو بازی نخست تیم ملی نقش موثری در موفقیت تیم ملی ایفا کرده بود، از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد. به همین دلیل صبح امروز در هتل ماند تا زیر نظر سیامک افروزی، پزشک تیم به درمان بپردازد و برای انجام ام آر آی به بیمارستان رفت. بعد از گرفتن عکس غفور متوجه شد دیدار آینده تیم ملی والیبال را از دست داده است.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا