جواهراتی که به دست هیچ کس نرسید+عکس

موبنا – اسپانیایی‌ها در این مورد سرآمد دیگران بودند آنها با استخراج معادن در آمریکای جنوبی این جواهرات را در کشتی­‌های بزرگ به اسپانیا منتقل می‌کردند. این دزد دریایی هم با همکارانش صبورانه روی دریا مشغول گشت زنی بودند تا سر و کله کشتی‌­های اسپانیایی پیدا شود و آن وقت با سرعت به غارت کشتی می‌­پرداختند. …

موبنا – اسپانیایی‌ها در این مورد سرآمد دیگران بودند آنها با استخراج معادن در آمریکای جنوبی این جواهرات را در کشتی­‌های بزرگ به اسپانیا منتقل می‌کردند. این دزد دریایی هم با همکارانش صبورانه روی دریا مشغول گشت زنی بودند تا سر و کله کشتی‌­های اسپانیایی پیدا شود و آن وقت با سرعت به غارت کشتی می‌­پرداختند.

گنج قارون +عکس

نکتۀ مهم این بود که این دزد دریایی همواره جواهرات را در جایی دفن می‌کرد. این دزد دریایی بالاخره در سال ۱۷۱۸ دستگیر شد و با مرگش معلوم نشد که این گنج کجاست و چه بر سر آن آمد.  کشتی این سارق نیز بعدها غرق شد. تا مدت‌های مدید افراد متعددی به جستجوی گنج پرداختند. حتی در سال ۱۹۹۸ نیز کشتی را از زیر آب بیرون آوردند اما حتی یک نشانه هم از گنج به دست نیامد. محققین حدس می‌زنند که این گنج در جزایر کارائیب یا خلیج ورجینیا و یا غارهای جزیرۀ کایمان دفن شده باشد.

 منبع:مشرق

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا