بدبیاری استقلال/چشمی تا نیم فصل لیگ شانزدهم نمی رسد!

موبنا – روزبه چشمی که میانه های فصل قبل مصدوم شد و نتوانست دیگر برای استقلال به میدان برود تا ۶ ماه آینده نمی تواند برای این تیم بازی کند. چشمی روز گذشته و با حضور در مطب دکتر رازی معاینه ماهیانه خودش را انجام داد. به گفته دکتر رازی روند درمانی او عالی پیش …

موبنا – روزبه چشمی که میانه های فصل قبل مصدوم شد و نتوانست دیگر برای استقلال به میدان برود تا ۶ ماه آینده نمی تواند برای این تیم بازی کند.

چشمی روز گذشته و با حضور در مطب دکتر رازی معاینه ماهیانه خودش را انجام داد. به گفته دکتر رازی روند درمانی او عالی پیش می رود اما برای بهبود کامل باید ۸ ماه استراحت کامل داشته باشد!
تا اینجای کار دو ماه از زمان درمان چشمی گذشته است و این بازبکن باید ۶ ماه دیگر استراحت های لازم را داشته باشد تا پس از بازگشت خطری او را تهدید نکند.

با این شرایط روزبه تقریبا تا نیم فصل نمی تواند برای آبی ها به میدان برود و بدون شک استقلالی ها باید به فکر جذب بازیکنی در این پست باشند.چشمی که ملی پوش هم بود نقش بسزایی را در ترکیب استقلال بازی می کرد.حتی خیلی ها بر این عقیده بودند که اگر او مصدوم نمی شد داستان استقلال در لیگ برتر پانزدهم کاملا فرق می کرد و شاید آنها صدرنشینی و البته قهرمانی را از دست نمی دادند.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا