هادی العامری: پایان داعش نزدیک است

موبنا – به گزارش شبکه سومریه، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر از آغاز صفحه اول مرحله دوم آزادسازی شهر فلوجه خبر داده و اعلام کرد که ریه دوم این شهر نیز از داعش گرفته خواهد شد. العامری گفت: صبح امروز صفحه اول مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کردیم و پس از بازستاندن منطقه …

موبنا – به گزارش شبکه سومریه، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر از آغاز صفحه اول مرحله دوم آزادسازی شهر فلوجه خبر داده و اعلام کرد که ریه دوم این شهر نیز از داعش گرفته خواهد شد.

العامری گفت: صبح امروز صفحه اول مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کردیم و پس از بازستاندن منطقه «الکرمه» اولین ریه شهر فلوجه از داعش، دومین ریه یعنی «الصقلاویه» را هم خواهیم گرفت.

وی با اعلام اینکه پایان داعش نزدیک است، از عناصر این گروه تروریستی خواست که خود را تسلیم کرده و با رافت و برخورد اسلامی مواجه شوند.

گفتنی است که «رائد شاکر جودت» فرمانده پلیس عراق روز شنبه از اقدام کماندوهای پلیس مبنی بر وارد کردن تلفات به گروه تروریستی داعش و پیشروی برای آزادسازی منطقه الصقلاویه در شمال غربی فلوجه خبر داد.

نیروهای عراقی پیش از این توانستند در چارچوب عملیات آزادسازی فلوجه شهرستان الکرمه در شرق این شهر را آزاد و پرچم عراق را بر بالای آن نصب نمایند.

در همین حال «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده عملیات فلوجه اعلام کرد که همه یگان ها اعم از نیروهای مبارزه با تروریسم، پلیس و نیروهای عشایر در اطراف و ورودی های فلوجه مستقر بوده و منتظر ساعت صفر برای حمله به آن هستند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا