اپلکییشن LINE ماهی ۷۰۰ میلیون مشترک فعال دارد

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش رسمی منتشر شده اعلام شد اپلیکیشن LINE در فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل مخصوص دستگاه‌های اندرویدی تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد تازه محسوب می‌شود. این رکورد باعث شده است LINE از نظر تعداد دانلودهای صورت گرفته روی دستگاه‌های اندرویدی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش رسمی منتشر شده اعلام شد اپلیکیشن LINE در فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل مخصوص دستگاه‌های اندرویدی تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد تازه محسوب می‌شود.

این رکورد باعث شده است LINE از نظر تعداد دانلودهای صورت گرفته روی دستگاه‌های اندرویدی در کنار ابزارهای محبوبی چون دراپ‌باکس، اینستاگرام و اسکایپ قرار بگیرد.

line-app

این ابزار کاربردی موبایلی در یک شرکت ژاپنی توسعه میابد و در آسیا بیش از دیگر نقاط جهان محبوبیت دارد. شرکت توسعه دهنده LINE اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه این اپلیکیشن ارتباطی به بیش از ۷۰۰ میلیون نفر می‌رسد.

در مقابل واتس‌اپ از زیرمجموعه‌های فیسبوک ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و مسنجر فیسبوک هم هر ماه ۹۰۰ میلیون کاربر فعال را پوشش می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا