مشخصات گوشی مرموز سونی منتشر شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – با توجه به اینکه سری گوشی‌های Z سونی هم‌اکنون به صورت رسمی کنار گذاشته شده است، این شرکت سری محصولات جدیدی را با نام X توسعه می‌دهد و در این زمینه قرار است دو گوشی هوشمند Xperia X و Xperia X Performance روانه بازار شود. برخی منابع آگاه همچنین سری جدیدی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – با توجه به اینکه سری گوشی‌های Z سونی هم‌اکنون به صورت رسمی کنار گذاشته شده است، این شرکت سری محصولات جدیدی را با نام X توسعه می‌دهد و در این زمینه قرار است دو گوشی هوشمند Xperia X و Xperia X Performance روانه بازار شود.

برخی منابع آگاه همچنین سری جدیدی از محصولات سونی را با نام Xperia XA معرفی کردند و توضیح دادند که سونی به صورت محرمانه گوشی‌های جدید از این سری از محصولات خود را توسعه می‌دهد.

sony (1)

یکی از محصولات سونی که در سیستم داخلی این شرکت ژاپنی با کد ۲۴UJ95LH34QX77B1 شناخته می‌شود، به تازگی در مرکز استانداردسازی GFXBench مورد آزمایش قار گرفته است. این مدل شباهت‌های زیادی به Xperia X Performance دارد.

برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 820 و رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و به همین خاطر محصول مذکور را می‌توان یکی از پرچمداران سونی دانست. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۱ اینچی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

البته دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول اندکی با مشخصات Xperia X Performance متفاوت است. به عنوان مثال دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند حسگرهای ۲۱ و ۱۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شوند که در مقابل گوشی Xperia X Performance دو حسگر ۲۳ و ۱۳ مگاپیکسلی را برای دوربین‌های خود در اختیار گرفته است.

به هر حال هنوز به درستی مشخص نشده است که این گوشی هوشمند با چه نامی وارد بازار می‌شود. ولی سونی هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت آن را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی این دستگاه را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا