عرضه لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید ایسر با پردازنده‌های اسکای لیک

موبنا – به گزارش تک تایمز، Switch One 10 یکی از این لپ تاپ هاست که به علت قابلیت جداسازی صفحه کلید می توان آن را به راحتی به یک تبلت مبدل کرد. نمایشگر اچ دی لمسی ده اینچی و بهره مندی از پردازنده های جدید اتم از جمله امکانات این لپ تاپ است. البته …

موبنا – به گزارش تک تایمز، Switch One 10 یکی از این لپ تاپ هاست که به علت قابلیت جداسازی صفحه کلید می توان آن را به راحتی به یک تبلت مبدل کرد. نمایشگر اچ دی لمسی ده اینچی و بهره مندی از پردازنده های جدید اتم از جمله امکانات این لپ تاپ است. البته Switch One 10 تنها به رنگ خاکستری متالیک عرضه می شود.

Switch One 10 قرار است به زودی با قیمت بسیار مناسب ۱۹۹ دلار روانه بازار شود و به همین علت پیش بینی می شود استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آید.

USB Type-C این لپ تاپ ارتقای سرعت تبادل داده ها را ممکن می کند. MIMO 802.11ac Wi-Fi دوبانده برای افزایش سرعت ارتباطات بی سیم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات از جمله دیگر ویژگی های لپ تاپ یاد شده است. برای جبران این کمبود حافظه می توان از ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی صفحه کلید برای نصب هارددیسک استفاده کرد.

Switch V 10 محصول دیگر ایسر است که حداقل ۲۴۹ دلار قیمت دارد و دارای نمایشگر Full HD backlit LED است. این لپ تاپ دارای دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی TravelMate P249 و TravelMate P259 است. در لپ تاپ های یاد شده از DDR4 RAM سی و دوگیگابایتی هم استفاده شده است. مدل اخیر دارای پردازنده های اسکای لیک اینتل است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا