ساخت اولین گوشی هوشمند دستبندی

موبنا – به گزارش میل آنلاین، این شرکت چینی اعلام کرد که برای ساخت نمایشگر گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از ماده گرافن استفاده می‌کند. اکنون نمونه سیاه و سفید این نمایشگر تولید شده و انتظار می‌رود تا نمونه رنگی آن به زودی عرضه شود. مدیر شرکت چینی Moxi مدعی شد که این شرکت سازنده اولین گوشی …

موبنا – به گزارش میل آنلاین، این شرکت چینی اعلام کرد که برای ساخت نمایشگر گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از ماده گرافن استفاده می‌کند. اکنون نمونه سیاه و سفید این نمایشگر تولید شده و انتظار می‌رود تا نمونه رنگی آن به زودی عرضه شود.

مدیر شرکت چینی Moxi مدعی شد که این شرکت سازنده اولین گوشی هوشمند خم‌شونده با قابلیت استفاده مانند دستبند در جهان است.

وی همچنین مدعی شد که بدنه گوشی هوشمند خم‌شونده از موادی با فرمول جدید ساخته شده که با در نظر گرفتن قطر کم ، دارای مقاومتی بسیار بالا تا ۲۰۰ برابر بیشتر از استیل است.

گرافن اولین‌ بار توسط دو دانشمند برنده جایزه نوبل از دانشگاه منچستر به نام آندره گایم و کاستیا نواسلو در سال ۲۰۰۴ کشف شد. با توجه به کاربردهای فراوان گرافن از این ماده حتی می‌توان در ساخت بدنه جمبوجت‌، سلول خورشیدی پرظرفیت و حتی تجهیزات پزشکی نیز استفاده کرد.

مسئول فروش و بازاریابی شرکت Moxi اعلام کرد که به زودی تولید اولیه ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر با نمایشگر سیاه‌وسفید و قیمت ۷۷۶ دلار آغاز خواهد شد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا