تلگرام ششمین اپلیکیشن محبوب ارتباطی در جهان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش محبوبیت این اپلیکیشن‌های کاربردی شرکت اعتبارسنجی SimilarWeb یک بررسی جدید انجام داده است تا میزان توجه کاربران اندرویدی به هر یک از این ابزارهای کاربردی را مشخص کند. این شرکت برای مشخص کردن میزان محبوبیت هر یک از اپلیکیشن‌های کاربردی اطلاعات مربوط به گوشی‌های اندرویدی در ۱۸۷ کشور …

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش محبوبیت این اپلیکیشن‌های کاربردی شرکت اعتبارسنجی SimilarWeb یک بررسی جدید انجام داده است تا میزان توجه کاربران اندرویدی به هر یک از این ابزارهای کاربردی را مشخص کند.

این شرکت برای مشخص کردن میزان محبوبیت هر یک از اپلیکیشن‌های کاربردی اطلاعات مربوط به گوشی‌های اندرویدی در ۱۸۷ کشور جهان را جمع‌آوری کرد تا به این سوال پاسخ دهد که کدام یک از این ابزارها محبوبیت بیشتری دارند.

همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد،‌در پایان این بررسی مشخص شد که واتس‌اپ محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی در جهان است.

app

مسنجر فیسبوک تنها در برخی کشورها از جمله آمریکا، کانادا و منطقه اقیانوسیه محبوبیت دارد و برخی کشورهای بزرگر در اروپا از جمله آلمان و فرانسه نیز بیشتر از آمریکای جنوبی واتس‌اپ را مورد استفاده قرار می‌دهند.

این خبر برای فیسبوک خیلی خوشحال کننده است. زیرا شرکت فیسبوک دو سال قبل با پرداخت ۲۱.۸ میلیارد دلار واتس‌اپ را خریداری کرد. فیسبوک به این نتیجه رسید که چون نمی‌تواند با واتس‌اپ رقابت کند، بهتراست که آن را بخرد.

app1

از دیگر اپلیکیشن‌های محبوب موجود در بازار جهانی می‌توان به وایبرو تلگرام اشاره کرد. تلگرام که امکان ارتباطات ایمن و رمزگذاری شده را برای مشترکان خود فراهم می‌کند ششمین اپلیکیشن محبوب ارتباطی در جهان است.

ابزار ارتباطی ChatON سامسونگ نیز در کشور آفریقای اِریتریا بیشترین محبوبیت را دارد و البته فقط ساکنان این کشور از آن به صورت گسترده استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا