تغییر سیستم‌عامل ساعت‌های گوگل

موبنا – در کنفرانس سالانه گوگل در دو سال گذشته بود که سامسونگ گوشی هوشمند خود را معرفی کرد که با سیستم‌عامل اندروید “وِر” (Android Wear OS) راه‌اندازی شده بود و پس از دو سال این همکاری خاتمه یافته است. مدیران سامسونگ به وب‌سایت فست‌کمپانی اعلام کردند که دیگر برنامه‌ای برای توسعه دستگاه‌ها با سیستم‌عامل …

موبنا – در کنفرانس سالانه گوگل در دو سال گذشته بود که سامسونگ گوشی هوشمند خود را معرفی کرد که با سیستم‌عامل اندروید “وِر” (Android Wear OS) راه‌اندازی شده بود و پس از دو سال این همکاری خاتمه یافته است.

مدیران سامسونگ به وب‌سایت فست‌کمپانی اعلام کردند که دیگر برنامه‌ای برای توسعه دستگاه‌ها با سیستم‌عامل اندروید “وِر” ندارد.
ks1m7lq5
این مدیران همچنین گفتند که از این پس سیستم‌عامل تایزن (Tizen OS) سامسونگ در تقریبا تمامی ابزارهای پوشیدنی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد که نسبت به اندروید “وِر”، عملکرد بهتری در باتری دارد.

به گفته مدیران سامسونگ، تایزن همچنین تبدیل به سیستم‌عامل استاندارد این شرکت برای محصولات سامسونگ، از تلویزیون تا یخچال‌ شده است.

با این وجود، سامسونگ در بیانیه‌ای به این گزارش فست‌کمپانی پاسخ داد: سامسونگ درباره اندروید “وِر” هیچ اعلامیه‌ای نداده است و تعهد ما نسبت به هیچ‌ یک از پلتفرم‌هایمان تغییر نکرده است.

به گزارش ایسنا، تایزن یک سیستم‌عامل آزاد و متن‌باز برای تلفن همراه است که بر اساس سیستم‌عامل لینوکس نوشته شده، این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی می‌شود و توسط انجمن تایزن ارائه شده‌ است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا