سامسونگ با کنار گذاشتن عدد ۶ فبلت بعدی خود را Galaxy Note 7 معرفی می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته سامسونگ قصد دارد نامگذاری سری گوشی‌های Galaxy S‌ و Galaxy Note را مشابه هم جلو ببرد. هم‌اکنون گوشی هوشمند Galaxy Note 5 روانه بازار شده است و کاربران منتظر آن هستند مدل بعدی این محصول را با نام Galaxy Note 6 در اختیار بگیرند ولی منابع …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته سامسونگ قصد دارد نامگذاری سری گوشی‌های Galaxy S‌ و Galaxy Note را مشابه هم جلو ببرد.

هم‌اکنون گوشی هوشمند Galaxy Note 5 روانه بازار شده است و کاربران منتظر آن هستند مدل بعدی این محصول را با نام Galaxy Note 6 در اختیار بگیرند ولی منابع آگاه اعلام کردند که برای نامگذاری مدل بعدی عدد ۶ کنار گذاشته می‌شود و سامسونگ محصول بعدی را با نام Galaxy Note 7 در اختیار کاربران می‌گذارد.

samsung galaxy note (2)

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در شرکت سامسونگ، برخی کاربران تصور می‌کنند سری محصولات Galaxy Note از فناوری‌های معمولی و قدیمی‌تر بهره می‌برد. زیرا همواره آخرین مدل آن با یک عدد کمتر نسبت به آخرین مدل سری Galaxy S به دست کاربران می‌رسد.

در این گزارش گفته شده است که گوشی هوشمند بزرگ Galaxy Note 7 در دو لبه خود نمایشگر خمیده دارد که البته این خمیدگی در رو و زیر بدنه گوشی لحاظ شده است. این نخستین باری هست که هر دو بخش بدنه یک فبلت با نمایشگر خمیده وارد بازار می‌شود.

منابع آگاه اعلام کردند فبلت جدید سامسونگ به عنوان نخستین دستگاه موبایلی جهان  تراشهSnapdragon 823  را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و استاندارد IP برای ضدآب بودن اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا