جِی دبلیو؛ تجربه آرام ترین ساحل

موبنا – تا کنون هتل های ساحلی متعددی را معرفی کرده ایم اما برای امروز سفری به مکزیک خواهیم داشت تا متفاوت ترین اقامت ساحلی را تجربه کنیم. هتل جِی دبلیو مرییات لاس کابوس در سن خوزه شرایطی را فراهم کرده که بتوان در آرامش آن عمیق ترین ارتباط را با ساحل و دریا ایجاد …

موبنا – تا کنون هتل های ساحلی متعددی را معرفی کرده ایم اما برای امروز سفری به مکزیک خواهیم داشت تا متفاوت ترین اقامت ساحلی را تجربه کنیم. هتل جِی دبلیو مرییات لاس کابوس در سن خوزه شرایطی را فراهم کرده که بتوان در آرامش آن عمیق ترین ارتباط را با ساحل و دریا ایجاد کرد. این هتل ۵ ستاره کم نظیر توسط جیم اولسن یکی از برترین های جهان در هنری معماری طراحی شده است. جی دبلیو در رده هتل های لوکس کلاسیک طبقه بندی می شود و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است.در مجموع ۲۰۹ اتاق دارد که منظره ای فوق العاده به ساحل و دریا دارند.

این هتل فضای بسیار گسترده ای برای برگزاری رویدادها و مراسم اجتماعی دارد. برای دسترسی به جی دبلیو از اطلاعات زیر استفاده کنید:

Address: Fraccion Hotelera FH5-C1 Subdelegacion de la Playita, Puerto Los Cabos, 23403 San Jose Del Cabo, BCS, Mexico

Phone:+52 624 163 7600

نوشته های مشابه

از مهمترین امکانات این هتل می توان به سالن ملاقات کنفرانس بسیار مجلل با چند بخش مجزا و قسم ت وی آی پی، مرکز تجاری، دسترسی ویژه معلولان، رستوارن بین المللی، برنامه مخصوص کودکان، استخر روباز، آبگرم و ماساژ اشاره کرد. همچنین در فاصله مناسبی از هتل تفریحاتی چون ساحل، ماهیگیری در اقیانوس، غواصی، گلف، سوارکاری، اسکی روی آب، خرید و … در دسترس قرار دارد.

 منبع: ۱۱۸ سفر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا