تصادفی دیگر برای خودروی بدون راننده گوگل

موبنا – وبسایت The Inquirer در شرح این حادثه نوشت: هنگامی که خودروی گوگل پشت چهارراهی در یکی از خیابان‌های سان آنتونیو در ایالت تگزاس متوقف شده بود، یک تویوتا پریوس از عقب با آن برخورد کرد و ضربه‌ای به سپر ماشین زد. در ماه آوریل هم تصادفی مشابه رخ داد که آن هنگام نیز …

موبنا – وبسایت The Inquirer در شرح این حادثه نوشت: هنگامی که خودروی گوگل پشت چهارراهی در یکی از خیابان‌های سان آنتونیو در ایالت تگزاس متوقف شده بود، یک تویوتا پریوس از عقب با آن برخورد کرد و ضربه‌ای به سپر ماشین زد.
در ماه آوریل هم تصادفی مشابه رخ داد که آن هنگام نیز راننده خودرویی که به ماشین گوگل زده بود مقصر شناخته شد. اصولاً در حوادثی از این دست، معمولاً خودروهای طرف مقابل مقصر شناخته می‌شوند و این اتهام از خودران‌های گوگل برداشته می‌شود.
در فاصله زمانی بین سپتامبر ۲۰۱۴ تا نوامبر ۲۰۱۵ (شهریور ۱۳۹۳ تا آبان ۱۳۹۴) خودروهای بدون راننده گوگل سیزده بار دچار تصادف شده‌اند.
با توجه به این که همه ساله هزاران تصادف منجر به مرگ یا جراحت‌های شدید در آمریکا و انگلیس رخ می‌دهد، این آمار می‌تواند کاملاً امیدوارکننده باشد و به تقویت ایده اجاره دادن خودروهای بدون راننده در خیابان‌ها و جاده‌ها بیانجامد.

 منبع:  همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا