اپل دستور تولید ۷۸ میلیون دستگاه آیفون ۷ را صادر کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – کوک تلاش فراوان می‌کند تا بتواند فروش مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون را افزایش دهد و با همه این تفاسیر اپل به این نتیجه رسیده است که مدل جدید آیفون که سال جاری روانه بازار می‌شود، می‌تواند فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – کوک تلاش فراوان می‌کند تا بتواند فروش مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون را افزایش دهد و با همه این تفاسیر اپل به این نتیجه رسیده است که مدل جدید آیفون که سال جاری روانه بازار می‌شود، می‌تواند فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منابع آگاه تایوانی، اپل درخواست رسمی برای تولید ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون جدید تا پایان سال جاری میلادی را به شرکت‌های همکار ارسال کرده است.

apple iphone 7 (2)

این رقم برای آیفون ۷ بسیار قابل ملاحظه است و البته بیش از پیش‌بینی‌های اپل برای بازار امسال به نظر می‌رسد. وال استریت پیش‌بینی کرده است که اپل طی سال جاری میلادی موفق به فروش ۶۵ میلیون دستگاه آیفون ۷ می‌شود.

به همین دلیل هنوز مشخص نیست که چرا اپل بیش از پیش‌بینی‌های قبلی درخواست تولید آیفون را داده است؛ به‌خصوص اینکه احتمال می‌رود تا سال ۲۰۱۷ تغییر ظاهری محسوسی در طراحی گوشی هوشمند آیفون لحاظ نشود.

شایعات کنونی حاکی از آن است که آیفون ۷ از نظر ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۶ و آیفون ۶s دارد و البته برخی قابلیت‌های جدید از جمله لاین‌های آنتن را در اختیار گرفته است. طبق روال مدل‌های قبلی این گوشی هوشمند پردازنده قوی‌تر، دوربین باکیفیت‌تر و احتمالا حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا