هک تلگرام و انتشار مطالب کذب علیه دختر جوان

موبنا – سرهنگ “کامبیز اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت: خانمی به پلیس فتا مراجعه و گفته است تلگرامش توسط فردی ناشناس هک شده است و متهم با آشنایان وی ارتباط برقرار می کند و خواستار رسیدگی بود. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در اختیار قرار گرفتن تلگرام شاکی به دست هکر …

موبنا – سرهنگ “کامبیز اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت: خانمی به پلیس فتا مراجعه و گفته است تلگرامش توسط فردی ناشناس هک شده است و متهم با آشنایان وی ارتباط برقرار می کند و خواستار رسیدگی بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و در اختیار قرار گرفتن تلگرام شاکی به دست هکر موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

اسماعیلی گفت: متهم با هک کردن کردن تلگرام شاکی شماره تلفن‌های اقوام و آشنایان وی را به دست آورده بود و با آنها از طریق تلگرام خودش ارتباط برقرار کرده و مطالب غیرواقعی علیه وی و خانواده‌اش منتشر می‌کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان افزود: کارآگاهان پلیس فتا با استفاده از ابزارهای پلیسی و روش‌های علمی، موفق به شناسایی متهم شدند که در ادامه شخص مورد نظر به پلیس فتا احضار شد.

اسماعیلی در پایان گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که وی پس از خواستگاری از خانم و شنیدن جواب رد از سوی شاکی به قصد انتقام این عمل را انجام داده است و متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 منبع:  ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا