۵ شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر

موبنا – این کشتی دارای چندین رستوران و همچنین ۷ قسمت مجزا برای استراحت، آرامش و سرگرمی است. «رویال کارائیب»، شرکت سازنده این وسیله نقلیه، به منظور جذب گردشگران شگفتی های زیادی را در این کشتی قرار داده است که در زیر به ۵ مورد اشاره می کنیم: ۱. سرسره آبی این سرسره بزرگترین سرسره …

موبنا – این کشتی دارای چندین رستوران و همچنین ۷ قسمت مجزا برای استراحت، آرامش و سرگرمی است. «رویال کارائیب»، شرکت سازنده این وسیله نقلیه، به منظور جذب گردشگران شگفتی های زیادی را در این کشتی قرار داده است که در زیر به ۵ مورد اشاره می کنیم:

۱. سرسره آبی
این سرسره بزرگترین سرسره آبی است که با ۱۰۰ فوت (۳۰.۵ متر) ارتفاع از ۱۰ طبقه کشتی عبور می کند. مسافران برای ورود به این سرسره از آرواره های یک ماهی غول پیکر عبور کرده و به سمت استخر کشتی سر می خورند.
5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر
۲. مسیری برای دویدن
براساس تحقیقات هر مسافر در طول استراحت دو هفته ای در این کشتی حدودا ۱ پوند (معادل ۴۵۴ گرم) بر وزنش افزوده خواهد شد. به منظور کاهش این مقدار، در این کشتی یک مسیر دو فراهم شده است که دور تا دور کشتی را شامل میشود و شما می توانید دور تا دور کشتی را یک دور کامل بدوید.
5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر
۳. پارک استوایی
می توانید برای قدم زدن در هوای آزاد به پارک استوایی این کشتی بروید. این پارک به طول یک زمین فوتبال است و یکی از شعب رستوران های جیمی الیور (سرآشپز معروف انگلیسی) در میان درختان این پارک واقع شده است.
5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر
۴. دیواره‌های صخره نوردی
در این کشتی همچنین دو دیواره صخره نوردی وجود دارد. این دیواره های مصنوعی ۱۳ متر ارتفاع دارند که شامل مسیرهای متعددی است.
5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر
۵. کافی نت
فکرمی کنید خوش شانس باشید؟ مکانی نیز در این کشتی وجود دارد که شامل چندین ماشین حافظه و بازی ویدئویی است.
5 شگفتی بزرگترین کشتی تفریحی جهان+ تصاویر
 منبع: ميرور

دکمه بازگشت به بالا