همایش بین المللی Crowdsourcing Week در تهران برگزار شد

موبنا – این همایش با حضور فعالان، سرمایه گذاران، کارآفرینان، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و متخصصین موضوعات مرتبط در ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن همایش بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد. هدف این همایش یک روزه، ایجاد فرصت پیدایش ایده های نوآورانه جدید در میان شرکت ‌کنندگان درباره نقش کاتالیزور مانند اینترنت برای فعالیت و نوآوری اجتماعی …

موبنا – این همایش با حضور فعالان، سرمایه گذاران، کارآفرینان، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و متخصصین موضوعات مرتبط در ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن همایش بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
هدف این همایش یک روزه، ایجاد فرصت پیدایش ایده های نوآورانه جدید در میان شرکت ‌کنندگان درباره نقش کاتالیزور مانند اینترنت برای فعالیت و نوآوری اجتماعی بود.
همچنین از دیگر اهداف این همایش می توان به آشنا نمودن و درگیر کردن کارآفرینان و ارزش آفرینان ایرانی با این مهم و معرفی و متصل کردن آنها با فعالان و متخصصان جمع سپاری (Crowdsourcing & Crowdfunding) از سراسر دنیا، اشاره نمود.
در پی رشد قابل توجه برنامه‌های جمع‌سپاری در سراسر آمریکای شمالی، آسیا و بازارهای اروپا، منطقه خاورمیانه نیز در حال کاوش برای کشف این موضوع است که چگونه در جامعه رو به گسترش اینترنتی این منطقه، افراد فعال در دنیای دیجیتال می‌توانند در نوآوری و ساخت یک طرز فکر قوی همکاری و مشارکت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا