گمانه زنی های جدید در مورد مک بوک پرو ۲۰۱۶

موبنا – به گزارش کریستین دلی، مک بوک پروی فعلی در دو مدل که دارای نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ اینچی هستند عرضه می شود و برخی منابع خبری می گویند باید منتظر رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۱۶ در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC در ماه ژوئن باشیم. بسیاری از علاقمندان منتظر عرضه مک بوک پرو …

موبنا – به گزارش کریستین دلی، مک بوک پروی فعلی در دو مدل که دارای نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ اینچی هستند عرضه می شود و برخی منابع خبری می گویند باید منتظر رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۱۶ در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC در ماه ژوئن باشیم.

بسیاری از علاقمندان منتظر عرضه مک بوک پرو ۲۰۱۶ در ماه مارس و همزمان با رونمایی از آیفون های تازه اپل بودند. اما این شرکت در این رویداد تنها iPhone SE و مدل ۹.۷ اینچی از iPad Pro را به نمایش گذارد.

در ماه آوریل هم مک بوک ۱۲ اینچی با پردازنده Skylake اینتل در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. از MacBook Air جدید هم با رم هشت گیگابایتی رونمایی شد.

گفته می شود مک بوک پروی ۲۰۱۶ با ارتقای ۲۵ درصدی عملکرد و سرعت در دسترس علاقمندان قرار می گیرد و احتمال استفاده از پردازنده های جدید Skylake در آن وجود دارد. صفحه کلید بزرگتر و افزوده شدن رنگ نقره ای از جمله امکانات مک بوک پروی ۲۰۱۶ است.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا