اندروید، سیستم عامل غالب در بازار

موبنا – از لحاظ بازار سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، اندروید با کسب ۸۴ درصد از سهم بازار، به سیستم‌های iOS‌ و ویندوز غلبه دارد. روبرتا کوزا، از مدیران تحقیقاتی گارتنر معتقد است از آنجایی که بازارهای گوشی‌های هوشمند توسعه‌یافته و بالغ در حال اشباع هستند، گوگل در جست‌وجوی کسب فرصت‌های درآمدی جدید از طریق گسترش …

موبنا – از لحاظ بازار سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، اندروید با کسب ۸۴ درصد از سهم بازار، به سیستم‌های iOS‌ و ویندوز غلبه دارد.

روبرتا کوزا، از مدیران تحقیقاتی گارتنر معتقد است از آنجایی که بازارهای گوشی‌های هوشمند توسعه‌یافته و بالغ در حال اشباع هستند، گوگل در جست‌وجوی کسب فرصت‌های درآمدی جدید از طریق گسترش دسترسی سیستم عامل خود در خودروها، اشیا پوشیدنی، خانه‌های متصل و سایر تجربه‌های همه‌جانبه است.

البته با وجود پیشرفت‌های پلتفرم اندروید و سهم غالب آن در بازار، چالش سودآوری برای تعدادی از کاربران اندروید باقی می‌ماند و این موضوع بر روی چشم‌انداز فروشندگان در اینکه مدل‌های تجارتی جدیدتر و یا خلاقانه‌تر موجب موفقیت خواهد شد، تاثیر دارد.

در واقع با وجود فروش بیشتر سیستم عامل اندروید در گوشی‌های هوشمند، سیستم عامل iOS همچنان نسبت به اندروید سودآورتر به حساب می‌آید.

j6yc4sv0

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا