GLX از نسخه ی وطنی تبلت سرفیس رونمایی کرد!

بالاخره تب رونمایی از لپ تاپ های هیبریدی به شرکت های ایرانی هم رسید. شرکت GLX، یکی از فعال ترین و شناخته شده ترین شرکت های ایرانی در زمینه ی تولید تلفن های همراه اندرویدی، از لپ تاپ-تبلت جدید خود که می تواند دو سیستم عامل را به صورت همزمان اجرا کند رونمایی کرد.

موبنا – در سال های اخیر با به بلوغ رسیدن تبلت های سرفیس، توجه بسیاری از کاربران و شرکت ها به این دسته از محصولات جلب شده است و شرکت های بزرگ سعی در رونمایی از لپ تاپ های هیبریدی دارند. حال شرکت ایرانی GLX هم با درک این موضوع، محصول هیبریدی جدید خود را معرفی کرده و به زودی آن را روانه ی بازار می کند. این تبلت W10 پلاس نام دارد و ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به محصولات مشابه دارد.

GLX از نسخه ی وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد!

ویژگی های بارز

+W10 برخلاف محصولات مشابه، از دو سیستم عامل اندروید ۵.۱ و ویندوز ۱۰ به صورت همزمان بهره می برد. همچنین در ساخت این تبلت از پلاستیک فشرده استفاده شده است. همچنین کافیست کیبورد این تبلت را به آن متصل کنید تا با یک لپ تاپ کامل روبرو شوید. همچنین با کشیدن یک دکمه و کشیدن کیبورد، می توانید مجددا این لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل کنید.

از نکات جالب توجه در توضیحات این محصول، اشاره به سرفیس پرو ۴ است. GLX ادعا می کند کیبورد این محصول همانند سرفس پرو ۴ باریک و سبک بوده و حتی در آن پورت های مورد نیاز همچون USB و HDMI نیز جاسازی شده است.

GLX از نسخه ی وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد!

این دستگاه از یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی HD با پنل IPS بهره می برد. همچنین دو دوربین ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی در این تبلت جا داده شده است و ۲ گیگابایت رم DDR3 می تواند تا حدودی وظایف مولتی تسکینگ شما را بر عهده بگیرد. اما این تبلت از حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز بهره می برد و پردازنده ی چهار هسته ای Atom ساخت شرکت اینتل با فرکانس پردازشی ۳.۱ گیگاهرتز، وظیفه ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.

GLX از نسخه ی وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد!

باتری به کار رفته شده در این تبلت، یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتیست. GLX ادعا می کند که این تبلت می تواند حدود ۱۲ ساعت شارژدهی داشته باشد و با استفاده ی معمولی، می تواند تا دو روز نیز شارژ نگه دارد. در ادامه می توانید مشخصات این تبلت را به صورت کامل مشاهده کنید:

ابعاد ۲۹۰mm×۱۹۶.۸mm×۱۷.۸mm
وزن ۸۰۰ گرم
تعداد سیم کارت ۱
سایز سیم کارت میکرو
ساختار بدنه پلاستیک فشرده
پردازنده مرکزی Intel® Atom™ Processor Z3735F
حافظه cache ۲ مگابایت
نوع پردازنده Intel Quad Core CPU
فرکانس پردازنده ۱.۳GHz up to 1.83 GHz
صفحه نمایش ۱۰ اینج از نوع LCD
تعداد رنگ ۱۶ میلیون رنگ
رزولوشن صفحه نمایش ۸۰۰*۱۲۸۰ IPS / 1920*1080 IPS
حافظه RAM ۲ گیگابایت DDR3
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت eMMC
سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید ۵.۱
شبکه ۳G بلی، WCDMA: 850/1900, 900/2100MHz data
Wi-Fi بلی
بلوتوث بلوتوث نسخه ۴.۰
OTG بلی
کیفیت دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل
دوربین دوم بله، ۰.۳ مگاپیکسل
باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر از نوع قابل تعویض
G Sensor بلی
سنسور مجاورت بلی
درگاه های ارتباطی USB 2.0
Micro USB
Mini HDMI
TF Card

GLX از نسخه ی وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد!

بازار هدف این تبلت دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان است و GLX امیدوار است که با عرضه ی این محصول با قیمتی رقابتی، بتواند به هدف خود دست یابد و سهم مناسبی از بازار را کسب کند. اما اگر شما هم از خود بپرسید که با وجود سرفس، این تبلت چه شانسی برای فروش بیش تر دارد، باید بگوییم که GLX پاسخ قانع کننده ای برای این سوال دارد:

بی‌شک باید مایکروسافت را برترین سازنده و سرفس‌هایش را به‌عنوان برترین تبلت هیبریدی تولید شده تاکنون دانست. اما خرید این دستگاه‌ها به دلیل قیمت زیادی که دارند، برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. از این رو بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید تبلت‌هایی رفتند که اکثر ویژگی‌های کلیدی سرفیس‌های مایکروسافت را داشته باشد، اما درعین‌حال از قیمت مقرون‌به‌صرفه تری برخوردار باشند. برگ برنده‌ی این محصول جی ال ایکس قیمت رقابتی و بسیار پایین آن و همچنین داشتن دوسیستم عامل همزمان است. علاوه بر کیفیت ساخت بسیار بالا، داشتن دو سیستم عامل همزمان باید ضخامت و وزن مناسب این محصول را به سایر نقاط قوت طراحی آن اضافه کنیم

 منبع: وینفون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا