توسعه حوزه ICT مستلزم تولید نرم‌افزار و تولید محتوا است

موبنا – “حمیدرضا نوشادفر” با اشاره به شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات با عنوان «کارآفرینی ICT به‌منظور تاثیر اجتماعی»، اظهار کرد: در همین راستا باید اقداماتی در کارآفرینی در حوزه ICT انجام بگیرد. وی توسعه حوزه ICT را مستلزم تولید نرم‌افزار، تولید محتوا و اطلاعات دانست و خاطرنشان کرد: شبکه زیرساختی استان کرمانشاه …

موبنا – “حمیدرضا نوشادفر” با اشاره به شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات با عنوان «کارآفرینی ICT به‌منظور تاثیر اجتماعی»، اظهار کرد: در همین راستا باید اقداماتی در کارآفرینی در حوزه ICT انجام بگیرد.
وی توسعه حوزه ICT را مستلزم تولید نرم‌افزار، تولید محتوا و اطلاعات دانست و خاطرنشان کرد: شبکه زیرساختی استان کرمانشاه قابلیت توسعه را دارد و در این زمینه باید اقدامات لازم صورت بگیرد.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۲۴ میلیون گوشی هوشمند و غیرهوشمند در سطح کشور، عنوان کرد: اطلاعات بسیاری با استفاده از گوشی‌های هوشمند رد و بدل می‌شود که باید در زمینه توسعه آن گام برداشت.
نوشادفر مسوؤلیت نگه‌داری و توسعه شبکه انتقال را با شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات ذکر کرد و بیان داشت: توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های ارتباطی از جمله شبکه انتقال و دست‌رسی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
این مقام مسؤول بر توسعه شبکه اطلاعات تاکید کرد و متذکر شد: توسعه زیرساخت‌ها، توسعه وضعیت دست‌رسی و توسعه نقاط اتصال از جمله برنامه‌های جدی و اساسی در دست اقدام در استان کرمانشاه محسوب می‌شود.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه بر همکاری و همراهی شرکت‌های فعال تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت در توسعه ICT تاکید کرد و افزود: ملی، محلی و بومی کردن سرورها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام است.

دکمه بازگشت به بالا