فهرست ۱۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۶ از نگاه گوگل

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل به جای آنکه ابزارهای کاربردی خود را برای گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و ساعت‌های مچی هوشمند مجزا کند، آنها را در ۱۰ بخش مختلف طبقه‌بندی کرد. در این بررسی Houzz توانست عنوان بهترین ابزار کاربردی ارایه شده روی فروشگاه اینترنتی Play Store را از آن خود کند. این ابزار …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل به جای آنکه ابزارهای کاربردی خود را برای گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و ساعت‌های مچی هوشمند مجزا کند، آنها را در ۱۰ بخش مختلف طبقه‌بندی کرد.

در این بررسی Houzz توانست عنوان بهترین ابزار کاربردی ارایه شده روی فروشگاه اینترنتی Play Store را از آن خود کند. این ابزار کاربردی برای دکوراسیون منزل و نحوه چیدمان وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرد و ده‌ها قابلیت استاندارد و کاربردی دارد.

در اینجا لیست ۱۰ اپلیکیشن کاربردی که گوگل آنها را بهترین ابزارهای موبایلی سال ۲۰۱۶ معرفی کرده، آورده شده است.

بهترین ابزار کاربردی در همه بخش‌ها: Houzzاین اپلیکیشن برای طراحی منزل و چیدمان وسایل به کار می‌رود و ایده‌های فراوانی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

1-Houzz apps android

بهترین ابزار کاربردی خانوادگی: Thinkrolls 2این اپلیکیشن مجموعه‌ای از چند ابزار خانوادگی گوگل است که سرویس‌های ویژه برای کودکان ۳ تا ۹ ساله ارایه می‌دهد.

2-Thinkrolls-2-kids-logic-app-iPad-iPhone-Android-Kindle-Fire-5

بهترین ابزار کاربردی در بخش بازی: Clash Royaleقابلیت‌های بازی محبوب Clash of Clans را شامل می‌شود و به صورت همزمان چندین بازی دیگر را هم در خود جا داده است.

3-Clash Royale

بهترین ابزار کاربردی در بخش Material Design: Robinhoodبرای این اپلیکیشن بهترین طراحی‌ها در نظر گرفته شده است.

4-Robinhood

بهترین ابزار کاربردی در بخش خدمات Play Game گوگل: Table Tennis Touchشما با این اپلیکیشن می‌توانید بهترین تجربه بازی تنیس با یک روبات هوشمند را داشته باشید.

5-Table Tennis Touch

بهترین ابزار کاربردی در بخش خدمات جدید: World Around Meاین اپلیکیشن نزدیک‌ترین مراکز کاربردی از جمله رستوران‌ها، دستگاه‌های خودپرداز بانک، فروشگاه، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو و … در اطراف شما را معرفی می‌کند.

6-World Around Me android

بهترین ابزار کاربردی در بخش Go Global: Pokemon Shuffle Mobileاین یک بازی پازلی است که مراحل جذابی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد.

7-Pokemon Shuffle Mobile

بهترین ابزار کاربردی با بیشترین نوآوری: NYT VRاپلیکیشن واقعیت مجازی نیویورک تایمز شما را در مرکز اخبار قرار می‌دهد و به کمک آن می‌توانید در قلب وقوع حوادث و اخبار مختلف قرار بگیرید.

8-NYT VR

بهترین ابزار کاربردی در بخش نرم‌افزارهای مستقل: Alphabearاین اپلیکیشن یک پازل کاربردی و مهیج است که در آن می‌بایست حروف را کنار هم قرار دهید تا کلمه بسازید.

9-Alphabear

بهترین ابزار کاربردی در بخش خدمات استارت‌آپ: Hopperبا این اپلیکیشن کاربردی به راحتی می‌توانید بلیت‌های مورد نظر خود در زمینه‌های مختلف را خریداری کنید.

10-Hopper

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا