نخستین لباس هوشمند گوگل برای پاسخ‌گویی به همه نیازهای دیجیتالی شما

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل همچنین اعلام کرده بود همکاری‌هایی را با یکی از بزرگترین برندهای تولید پوشاک در جهان موسوم به Levi’s آغاز کرده است. دیروز در جریان برگزاری کنفرانس سالانه گوگل خبرهای تکمیلی در این زمینه ارایه شد. شرکت گوگل در کنفرانس سالانه خود نخستین محصول مشترک با این برند تولیدکننده پوشاک …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل همچنین اعلام کرده بود همکاری‌هایی را با یکی از بزرگترین برندهای تولید پوشاک در جهان موسوم به Levi’s آغاز کرده است. دیروز در جریان برگزاری کنفرانس سالانه گوگل خبرهای تکمیلی در این زمینه ارایه شد.

شرکت گوگل در کنفرانس سالانه خود نخستین محصول مشترک با این برند تولیدکننده پوشاک را به نمایش گذاشت. این کت هوشمند با نام Levi Commuter معرفی شد و گوگل اعلام کرد از بهار ۲۰۱۷ آن را وارد بازار جهانی می‌کند و البته پاییز امسال مدل اولیه آن عرضه می‌شود.

Google Jacqard Levi's

این لباس هوشمند یک کت جین است که به صورت اختصاصی برای دوچرخه‌سواران طراحی شده است. در سمت چپ این کت از حسگر حرکتی/لمسی استفاده شده است که به کاربر امکان می‌دهد اعمال مختلف را به کمک آن انجام دهد.

از جمله قابلیت‌هایی که این حسگر هوشمند ارایه می‌دهد می‌توان به پاسخ دادن یا رد کردن تماس‌های برقرار شده با تلفن همراه، کنترل فایل‌های موسیقی در حال پخش، یا استفاده از سیستم هدایتگر مسیریاب اشاره کرد.

طرح ساخت این لباس هوشمند به گونه‌ای تعریف شده است که به کمک آن می‌توانید بدونه آنکه به نمایشگر نگاه کنید، همه نیازهای دیجیتالی خود را پاسخ دهید. بر این اساس دوچرخه‌سواران هنگام حرکت در خیابان‌ها با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند و کاملا ایمن به مسیر خود ادامه می‌دهند.

نکته قابل ملاحظه این است که کت هوشمند گوگل کاملا شبیه به لباس‌های معمولی ساخته شده است و بر این اساس می‌توانید برای شست‌وشوی آن از ماشین لباسشویی استفاده کنید. هرگونه پودر یا مایع شست‌وشو هیچ مشکلی برای سیستم‌های الکترونیکی این لباس هوشمند ایجاد نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا