فهرست بهترین گوشی‌های جهان مخصوص علاقمندان به موسیقی

موبنا، میثم لطفی – حضور در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند برای تولیدکنندگان تلفن همراه بسیار دشوار شده است و این شرکت‌ها برای آنکه مشتریان خود را از دست ندهند، می‌بایست قابلیت‌های تخصصی و کاربردی ویژه ارایه کنند.

به همین خاطر می‌توان در نسل جدید گوشی‌های هوشمند شاهد حضور دوربین‌های پیشرفته با کیفیت DSLR، سیستم‌های پخش موسیقی پیشرفته یا … بود.

کارشناسان بر اساس یک بررسی جامع در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ لیست بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برای پخش موسیقی را به قرار زیر منتشر کردند.

گوشی هوشمند Marshall London: شاید نام این گوشی هوشمند چندان برای شما آشنا نباشد. شرکت مارشال از بزرگترین تولیدکنندگان لازم جانبی صوتی در جهان محسوب می‌شود و گوشی هوشمند آن نخستین محصول در بازار جهانی است که دو ورودی هدفون را شامل می‌شود.

گوشی هوشمند HTC 10: اسپیکر ویژه‌ای که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است شامل آمپلی‌فایر می‌شود و کمک می‌کند هدفون‌ها با بهترین کیفیت صدا را پخش کنند.

گوشی هوشمند LG G5: این گوشی هوشمند مجهز به سیستم Hi-Fi Plus صدا را با کیفیت قابل قبول پخش می‌کند. این گوشی سیستم ۳۲ بیتی DAC را هم شامل می‌شود تا تجربه صوتی متفاوت در اختیار کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل: این گوشی هوشمند خروجی صوتی قابل قبولی دارد. آداپتور خروجی DAC در این گوشی کیفیت صدا را در اسپیکر و هدفون‌ها به میزان قابل ملاحظه ارتقا می‌دهد.

گوشی هوشمند LG V10: این محصول از سیستم Hi-Fi و فناوری صوتی ۳۲ بیتی پشتیبانی می‌کند و اپلیکیشن‌های ویژه برای پخش موسیقی دارد.

 

خروج از نسخه موبایل