دوربین گوشی‌های جدید سونی مجهز به فناوری ضدلرزش دوربین‌های حرفه‌ای

موبنا، میثم لطفی – دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این دو گوشی هوشمند برخلاف دوربین‌های به کار گرفته شده در گوشی‌های پیشرفته سیستم تثبت تصویر اوپتیکال یا OIS ندارد. در عوض، این دو گوشی هوشمند برای آنکه موقع عکس‌برداری و فیلم‌برداری تصاویر را ثابت کنند و اثر لرزش دست روی آنها اعمال نشود، از فناوری ویژه سونی …

موبنا، میثم لطفی – دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این دو گوشی هوشمند برخلاف دوربین‌های به کار گرفته شده در گوشی‌های پیشرفته سیستم تثبت تصویر اوپتیکال یا OIS ندارد.

در عوض، این دو گوشی هوشمند برای آنکه موقع عکس‌برداری و فیلم‌برداری تصاویر را ثابت کنند و اثر لرزش دست روی آنها اعمال نشود، از فناوری ویژه سونی موسوم به SteadyShot بهره برده‌اند. این فناوری به طور معمول در دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Sony-Xperia-X-2

برای آنکه کاربران جهانی در مورد فناوری SteadyShot مطلع شوند، سونی امروز یک تصویر ویدیویی منتشر کرد و در آن نشان داد کاربری که در حال دوچرخه‌سواری است و قابلیت مذکور را غیرفعال کرده است، چگونه فیلمبرداری می‌کند.

سپس در این تصویر ویدیویی نشان داده شد که این قابلیت فعال می‌شود و مجدد کاربر در هنگام دوچرخه‌سواری از فناوری SteadyShot برای تصویربرداری استفاده می‌کند و در تصاویر ذخیره شده هیچ لرزشی دیده نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا