نرم افزار پیام رسان واتس اپ با قابلیت پیش نمایش لینک ها بروزرسانی شد

موبنا – این ویژگی که پیش از این در تلگرام شاهد آن بودیم به کاربر این امکان را می دهد تا مقداری از محتویات لینک ارسال شده را مشاهده کند و در صورت لزوم بر روی آن کلیک کند. علاوه بر اضافه شدن این قابلیت یک تغییر ظاهری کوچک نیز در آیکون تماس برنامه نیز …

موبنا – این ویژگی که پیش از این در تلگرام شاهد آن بودیم به کاربر این امکان را می دهد تا مقداری از محتویات لینک ارسال شده را مشاهده کند و در صورت لزوم بر روی آن کلیک کند.

علاوه بر اضافه شدن این قابلیت یک تغییر ظاهری کوچک نیز در آیکون تماس برنامه نیز اعمال شده است و به صورت شیشه ای در آمده است، در حال حاضر ما شاهد تغییرات دیگری نبوده ایم و منتظر می مانیم تا خبر های بیشتری در رابطه با این بروزرسانی منتشر شود، از شما عزیزان درخواست می کنم در صورت مشاهده ویژگی یا تغییر پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید تا این خبر را بروزرسانی کنیم.

whatsapp 1

این طور که به نظر می رسد تیم واتس اپ سخت در تلاش است تا جایگاه خود را از تلگرام پس بگیرد و باز هم به اولین نرم افزار پیام رسان در تمام پلتفرمها تبدیل شود، اما مشخص نیست که می تواند این کار را بکند یا خیر زیرا در حال حاضر تلگرام یکه تازه میدان است و از رقبای خود پیشی گرفته است.

 

 منبع:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا