امکان «استریم زنده فیسبوک» در برنامه ویندوز ۱۰ دیده شد

موبنا -برنامه فیسبوک ویندوز ۱۰ قابلیت استریم زنده ویدیو را داراست( که هنوز تنها در iOS پشتیبانی می شود) ولی برنامه مسنجر هنوز قادر به ارسال و دریافت صدا و تصویر نیست. بر اساس گزارشی از سایت  Techtudo.com ویژگی استریم زنده فیسبوک به زودی در برنامه ویندوز ۱۰ قابل استفاده خواهد بود چرا که این وب …

موبنا -برنامه فیسبوک ویندوز ۱۰ قابلیت استریم زنده ویدیو را داراست( که هنوز تنها در iOS پشتیبانی می شود) ولی برنامه مسنجر هنوز قادر به ارسال و دریافت صدا و تصویر نیست.

بر اساس گزارشی از سایت  Techtudo.com ویژگی استریم زنده فیسبوک به زودی در برنامه ویندوز ۱۰ قابل استفاده خواهد بود چرا که این وب سایت توانسته به این قابلیت دسترسی داشته باشد. در ادامه تصاویر این قابلیت را با هم می بینیم.

facebook-live-ao-vivo-windows-10-como-fazer-usar-1facebook-live-ao-vivo-windows-10-como-fazer-usar-4facebook-live-ao-vivo-windows-10-como-fazer-usar-6

همانطور که از گزارش پیداست گزینه فعال کردن این قابلیت را می توان در قسمت استاتوس دید. پس از کلیک کردن بر روی آن صفحه ای باز خواهد شد که کلمه Go live در آن نمایان است که سپس می توانید از این قابلیت استفاده کنید. پس از فعال کردن این قابلیت شما می توانید ببینید که چه کسی شما را میبیند و با دوستان خود تعامل داشته باشید. همچنین این قابلیت وجود دارد که ویدیو خود را بصورت ضبط شده در پروفایل خود قرار داده یا در  پوشه دوربین دستگاه خود ذخیره کنید.

در کنفرانس دستگاه های ویندوز ۱۰ مارک زاگبرگ گفت که “فیسبوک در ویندوز ۱۰ از پشتیبانی کامل بر خوردار می شود” و هم اکنون قابلیت استریم زنده ویدیو به این برنامه اضافه شده است.

 

 منبع: وینفون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا