جدیدترین هدست بلوتوث جبرا وارد بازار شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – این هدست بلوتوث جدید با ویژگی هایی همچون ضدآب بودن، مقاومت در برابر ضربه و گردوخاک برای افرادی که در شرایط کارهای سخت و فیزیکی قرار دارند طراحی و تولید شده است.
هدست بلوتوث Steel جبرا از طریق بلوتوث ۴.۱ با گوشی جفت می شود و می تواند به طور همزمان با دو دستگاه متصل باشد و همچنین اتصالش به چند دستگاه قبل را در حاظه می سپارد و در محدوده ۳۰ متری عملکرد قابل قبولی دارد.
jabra-steel-headset
این هدست کیفیت صدای خوبی دارد و به لطف استفاده از میکروفن دوتایی omni-directional نویز را به حداقل رسانده و می تواند در هر شرایط آب و هوایی صدایی با کیفیت را انتقال دهد.
باتری لیتیومی آن با دوساعت شارژ می تواند برای ۶ ساعت مکالمه انرژی داشته باشد و در صورت عدم استفاده تا ده روز در حالت استندبای باقی بماند.
تنظیم صدای آن به صورت خودکار است و دکمه ای برای تنیم صدا روی هدست تعبیه نشده است اما باید گفت که دکمه ای برای تنظیم صدا روی هدست تعبیه نشده است.
دکمه پاور، دکمه تماس و دکمه ای برای فعال سازی دستیارهای صوتی siri و google now وجود دارد و قابلیت فرمان پذیری صوتی برای پاسخگویی به تماس ها هم در نظر گرفته شده است.
هدست بلوتوث Steel جبرا حدود ۷۱.۵ میلی متر طول، ۱۵.۴ میلی متر عرض و ۲۵.۵ میلی متر ضخامت و ۱۰ گرم وزن دارد.
این هدست تازه وارد با گارانتی نامداران ارتباطات همراه با حدود قیمت ۳۰۰ هزار تومان روانه بازار دیجیتال کشور شده است.

خروج از نسخه موبایل