افزایش ۱۰ درصدی شکایات شهروندان از مراکز موبایلی

موبنا، لیلا محمدنظامی – غلامحسین کریمی با اشاره به گستردگی قاچاق و انواع تقلب‌ در بازار تلفن همراه، گفت: به دلیل فراگیری استقاده از گوشی موبایل، این کالای ارتباطی بیشترین آمار شکایت را به خود اختصاص داده است . وی گفت: سال گذشته هر هفته تقریبا ۳۰ مورد شکایت از مراکز خدماتی گوشی موبایل ارائه …

موبنا، لیلا محمدنظامی – غلامحسین کریمی با اشاره به گستردگی قاچاق و انواع تقلب‌ در بازار تلفن همراه، گفت: به دلیل فراگیری استقاده از گوشی موبایل، این کالای ارتباطی بیشترین آمار شکایت را به خود اختصاص داده است .
وی گفت: سال گذشته هر هفته تقریبا ۳۰ مورد شکایت از مراکز خدماتی گوشی موبایل ارائه می‌شد که از ابتدای سال جاری تقریبا به ۳۵ شکایت در هفته رسیده است.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی همچنین درباره نحوه برخورد با متخلفان نهایی در این اتحادیه گفت: در صورت اثبات شدن ادعای فرد شاکی توسط قاضی این کمیسیون، فرد متخلف بار اول به جریمه نقدی محکوم شده و در صورت تکرار تخلف خود، محل فعالیت آن پلمب می‌شود.
وی با اشاره به میزان مدت زمان پلمب مغازه‌های متخلفان تصریح کرد: بعد از صدور نهایی پلمب مغازه‌ها توسط شورای حل اختلاف، این اتحادیه بعد از صدور نامه و اثبات ادعای خود به اداره اماکن، به پلمب سه هفته‌ای محل کار فرد متخلف می‌پردازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا