راهکاری تازه برای استفاده از شبکه های بی سیم

موبنا – این آداپتور شبکه با استفاده از رابط PCIe به سادگی می تواند بستر مناسبی برای شبکه بی سیم فراهم می کند. این محصول جدید با بهره مندی از فناوری ۴×۴ (چهار فرستنده و چهار گیرنده) در باند ۲.۴ گیگاهرتز می تواند تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز هم تا …

موبنا – این آداپتور شبکه با استفاده از رابط PCIe به سادگی می تواند بستر مناسبی برای شبکه بی سیم فراهم می کند.
روتر
این محصول جدید با بهره مندی از فناوری ۴×۴ (چهار فرستنده و چهار گیرنده) در باند ۲.۴ گیگاهرتز می تواند تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز هم تا ۲۱۰۰ مگابیت بر ثانیه داده را در محیط بیسیم تبادل کند. چهار آنتن با قابلیت جداشدن به همراه پایه ای مغناطیسی برای این آداپتور شبکه درنظر گرفته شده تا کاربر برای قرار دادن آنتن در محل دلخواه مشکلی نداشته باشد.
آخرین سری از روترهای ۴X4 با استاندارد ۸۰۲.۱۱ac با کلاینت های بیسیم ۴X4 سازگارند و امکان نهایت استفاده از سازو کار MIMO 4X4 را می دهند. PCE-AC88
ایسوس نخستین آداپتور ۴X4 با رابط PCIe است که از فناوری NitroQAM™ (۱۰۲۴-QAM) برای استفاده از حداکثر سرعت تبادل داده ها با ۴X4 را در خود دارد. سرعت و پوشش آنتن دهی این مدل ۶۰ درصد بهتر از آداپتور های ۳X3 802.11ac است.
PCE-AC88 ایسوس با استفاده از آنتن ۴ شاخه قابل جداشدن، محدوده وسیعی را پوشش می دهد که این امر باعث پایداری بیشتر سیگنال ها می گردد.
آنتن ها بر روی یک پایه مغناطیسی قرار دارند و امکان اتصال به هر سطحی را به آسانی فراهم می کند.
همچنین آنتن ها را می توانید روی پایه اصلی در محور افقی و عمودی به راحتی تنظیم کنید تا به بهترین راندمان دست پیدا کنید. ایسوس برای پایداری بیشتر PCE-AC88، یک هیتسینک دفع حرارت روی آن در نظر گرفته تا در کارکرد طولانی مدت، پایداری و دوام آن حفظ شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا