۸۸ رو د رون

موبنا – سوئیس را به عنوان پایگاه اصلی صنعت ساعت در جهان می شناسیم که البته این ارتباط بیشتر مربوط به تولیدات لوکس و خاص می شود تا زمان سنج های معمولی. حال در میدان رقابت لوکس ترین و خاص ترین ساعت های جهان برندهایی وجود دارند که از سایر رقبا بوتیکی تر هستند. البته …

موبنا – سوئیس را به عنوان پایگاه اصلی صنعت ساعت در جهان می شناسیم که البته این ارتباط بیشتر مربوط به تولیدات لوکس و خاص می شود تا زمان سنج های معمولی. حال در میدان رقابت لوکس ترین و خاص ترین ساعت های جهان برندهایی وجود دارند که از سایر رقبا بوتیکی تر هستند. البته باید توجه داشت این مساله به رویکرد کمپانی های تولیدکننده باز می گردد. اما به هر حال در راهبرد برخی از این کمپانی ها فقط و فقط ارائه محصولات بوتیکی قرار دارد. ۸۸ رو د رون یکی از همین بوتیکی ها به شمار می رود. برندی که از شهر لشو دو فوند سوئیس هدایت می شود و به عنوان یک کسب و کار نوپا تلاش دارد تا مفهومی جدید از زمان سنج لوکس را ارائه کند. رو د رون در سال ۲۰۱۲ توسط الی و پیر برنهایم ثبت شد. این ها نوه های ریموند ویل ساعت ساز برجسته سوئیسی هستند که ماجراجویی جدیدی را در دنیای ساعت آغاز کرده اند. رو د رون از نام خیابانی در قلب شهر ژنو گرفته شده است و البته رون نام یکی از رودهای اروپایی است که سرچشمه آن یخچال‌های رون و رشته کوه‌های آلپ در سوییس است. رود رون از رودهای مهم اروپا محسوب می‌شود و از کشورهای فرانسه و سوییس عبور می‌کند.

استفاده از مواد اولیه کمیاب و مرغوب مانند آلیاژهای فلزی خاص، شیشه های معدنی و انواع جواهرات و چرم در ساخت محصولات رو د رون جز قوانین اولیه تولید به شمار می روند. بسیاری از چهره های سینمایی مانند ساموئل ال جکسون جز مشتریان تولیدات این برند سوئیسی هستند.

 منبع: پول نیوز| نویسنده: مازیار دانیالی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا