چرا بازیگران آلمانی به تهران آمدند؟

موبنا – نمایش «مرز» کار مشترک ایران و آلمان از ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای «اندیشه» به صحنه می‌‎رود. این نمایش به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام و با بازی بازیگران ایرانی و آلمانی اجرا خواهد شد. نمایش «مرز» با همکاری گروه تئاتر زندگی و کمپانی تئاتر آلمانی «نیونر پلس» …

موبنا – نمایش «مرز» کار مشترک ایران و آلمان از ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای «اندیشه» به صحنه می‌‎رود.

این نمایش به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و بریتا شرام و با بازی بازیگران ایرانی و آلمانی اجرا خواهد شد.

نمایش «مرز» با همکاری گروه تئاتر زندگی و کمپانی تئاتر آلمانی «نیونر پلس» شکل گرفته که در ایران و آلمان روی صحنه خواهد رفت. «مرز» نمایشی بی کلام و متکی بر حرکت است که روایت‌گر درگیری دو گروه است که بر سر مرز زمین‌های خود در ستیز هستند اما طی اتفاقاتی سرانجام میان‌شان صلح و دوستی برقرار می‌شود.

در این نمایش به نوعی ماهیت و ضرورت وجود مرزها از اساس به چالش کشیده می‌شود و با ترکیب نور، موسیقی، لباس، دکور و بازی بدنی بازیگران، نمایش با رویکردهای پرفورمنس آرت به صحنه خواهد رفت.

نمایش «مرز» از ۳۰ اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه با بازی سعید ابک، بنت اشتولبرگ، آناهیتا صفی‌خانی و کریستینا فورستر به صحنه خواهد رفت و پیش فروش بلیت این نمایش در سایت‌های تیوال و تیکت به آدرس: http://tik8.com و http://www.tiwall.com/theater/marz2 آغاز شده است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا