گوشی جدید سونی با دوربین ۱۶مگاپیکسلی برای عکس‌ سلفی

موبنا – به گزارش گیزمودو، معمولا دوربین‌های جلوی گوشی ها که برای تهیه عکس های سلفی به کار می روند، کیفیت نازل‌تری در مقایسه با دوربین های اصلی و پشتی هر گوشی دارند، اما دوربین گوشی Xperia XA Ultra در این زمینه متفاوت است. Xperia XA Ultra دارای دوربین جلویی با دقت ۱۶ مگاپیکسل است …

موبنا – به گزارش گیزمودو، معمولا دوربین‌های جلوی گوشی ها که برای تهیه عکس های سلفی به کار می روند، کیفیت نازل‌تری در مقایسه با دوربین های اصلی و پشتی هر گوشی دارند، اما دوربین گوشی Xperia XA Ultra در این زمینه متفاوت است.
wmfnzmwyvaxw6vturnf1
Xperia XA Ultra دارای دوربین جلویی با دقت ۱۶ مگاپیکسل است و البته دقت دوربین اصلی و پشتی آن نیز به ۲۱.۵ مگاپیکسل می رسد. برای مقایسه بد نیست بدانیم که دقت دوربین های Galaxy S7 سامسونگ و iPhone 6s اپل در جلو و پشت به ترتیب ۱۲ و ۵ مگاپیکسل است. لذا دقت دوربین جلویی Xperia XA Ultra بیش از سه برابر بهتر از دو گوشی پیشرفته فوق الذکر است.

x1gxm0dcju6mwupn7yul

هر دو دوربین گوشی Xperia XA Ultra از قابلیت تثبیت تصویر برخوردارند که به معنای نمایش درخشان تصاویر در نور کم است. این امر به خصوص در زمان تهیه تصاویر سلفی در محیط های کم نور اهمیت می یابد.

از جمله دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶ اینچی اشاره کرد. البته هنوز قیمت و دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور اعلام نشده است.

 منبع: فارس  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا